شناسهٔ خبر: 49690922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

تقابل جبهه حق و باطل پایانی ندارد/ آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد توانی هستند تا در برابر انقلاب اسلامی بازدارندگی داشته باشند

سردار فدوی گفت: ملت ما در دهه اول انقلاب اسلامی ثابت کرد قدرت دفاع دارد، از دهه دوم انقلاب اسلامی، دنیا کم کم فهمید ملتمان قدرت بازدارندگی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس که در محل مجلس مشروطه برگزار شد، با اشاره به مجاهدت‌های شهید مدرس و شهدای انقلاب اسلامی گفت: نسل امام خمینی (ره) پیر نمی‌شود و همچنان امیدوارند تا به شهادت برسند. دلدادگان انقلاب از ابتدا تا کنون با تیغ محک خورده‌اند.

وی افزود: تقابل جبهه حق و باطل پایانی ندارد و نزدیک به ۴۳ سال است که جبهه باطل به فرماندهی آمریکا شیطان بزرگ، اتحادی را علیه ما درست کرده که با جبهه حق انقلاب اسلامی بجنگد، اما چون دلدادگان انقلاب اسلامی محک خوبی خوردند، مصداق حزب‌الله شدند و همیشه پیروز هستند.

سردار فدوی بیان کرد: گذشتگان به تاریخ و آیات قرآن مراجعه می‌کردند و ما علاوه بر آیات الهی به ۴۳ سالی که تجربه کرده ایم، رجوع می‌کنیم؛ آمریکایی‌ها همیشه با شکست مواجه شدند، زیرا دلدادگان انقلاب با جان خود پای کار ایستاده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: جبهه باطل با شکست مواجه شده چراکه وقتی ما مقدمات، یعنی تکالیف و شروط خداوند را انجام دهیم، پروردگار آن را پیش خواهد برد. اینکه ما اینجا هستیم و بزرگداشت برپا کردیم و نظام اسلامی پابرجاست، مصداق این است که در کلیت نظام به طور نسبی، مقدمات و خواسته‌های خداوند را انجام داده‌ایم.

وی گفت: اکنون آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که توانی ایجاد کنند تا در برابر انقلاب اسلامی بازدارندگی داشته باشند. ملت ما در دهه اول انقلاب اسلامی ثابت کرد قدرت دفاع دارد، از دهه دوم انقلاب اسلامی، دنیا کم کم فهمید ملتمان قدرت بازدارندگی دارد.

سردار فدوی توضیح داد: بازدارندگی یعنی اگر دنیا علیه ما اقدام کند، ضرر اقدامشان از منفعت‌ها برایشان بیشتر است. پس از اقدامات ۳۰ ساله فرماندهی ما، یعنی رهبر معظم انقلاب و همچنین فرمان‌پذیری دلدادگان به مراحل بعد رسیدیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: ما در دهه هفتاد به مرحله بازدارندگی رسیدیم. سال ۷۶، نوزده سرباز آمریکایی در عربستان به هلاکت رسیدند و جنجال به پا کردند که ایران عامل این اتفاق بوده است. آنها ۱۹ نقطه ایران را مشخص کردند تا اقدام نظامی کنند. اما رهبر انقلاب ساعت ۱۰ صحبت کردند و گفتند کسانی که در کاخ های شیشه ای نشستند، حرف مزخرف نزنند. ساعت یک و نیم بعد از ظهر این صحبت پخش شد و ساعت ۳ طرف مقابل از ادعای خود عقب نشینی کرد.

وی اظهار کرد: مرحله سوم و مرحله پس از بازدارندگی قریب ۱۰ سال است که آغاز شده و کسی از آن حرف نمی‌زند. آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند انقلاب اسلامی در مرحله سوم است. اینها ترجمه تحت اللفظ گفته های وزیر دفاع آمریکای سال آخر ریاست جمهوری اوباماست که در پایگاه الظفره امارات میان سربازانش گفت؛ او اظهار کرد که انقلاب در مرحله اقدام ابتدایی و قادر به انجام آن است و آمریکایی ها و دنباله روهایش باید توانی را ایجاد کنند و تا بازدارندگی نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند. ما و متحدان غربی و منطقه ای خود به دنبال ایجاد توان بازدارندگی در برابر ایران هستیم.

سردار فدوی گفت: خداوند در دل دشمن انداخته که ایران هر کاری بخواهد، می‌تواند انجام دهد. خداوند به دنبال بهانه است که به بندگانش عنایت داشته باشد. به برکت امام و رهبری و برکت خاص شهدا این اتفاق رخ داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اگر در همه مسائل بر اساس قواعد خداوند عمل کنیم، او به وعده‌اش عمل می‌کند. اوضاع فعلی اقتصادی و فرهنگی نامناسب به دلیل این است که بر اساس قواعد خداوند عمل نکرده‌ایم و حتی برخی مقاطع با قواعد آمریکا جلو رفتیم. انگار عملاً به خداوند گفته ایم ما را به حال خودمان واگذار.

وی با تاکید بر دنبال کردن بعد نظارتی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور افراد نخبه بسیاری دارد که ما نمی‌توانیم همه آنها را به کار بگیریم و در نتیجه، این نخبگان در کشورهای دیگر منشاء اثر می شوند. افراد مختلف و به ویژه جوانان توانستند در مسائلی که حتی درباره اش قادر به صحبت نبودیم، موفق شوند.

سردار فدوی اظهار کرد: در گذشته به کمیسیون‌ها گفتم چرا نباید وجه نظارتی را دنبال کرد تا مجموعه‌های اجرایی کارشان را انجام دهند؟

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما الان هزاران کیلومتر آن طرف‌تر با دشمنی که جنگ را آغاز کرده، تقابل می‌کنیم. همین الان در یمن جنگی برقرار است و به روال جنگ ما جلو می‌روند. آنجا آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حضور دارند و همه خبیثان عالم با دلدادگان انقلاب اسلامی می جنگند، دشمن آنجا مستاصل شده و شکست خورده است. دشمن به ما التماس کرد که آبرومندانه ما را از مخمصه ای خودمان درست کردیم، نجات دهید. اگر از خباثت دست بردارند، مشکل حل می‌شود اما آبرویشان می رود. آنها می‌گویند بدون آبروریزی نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما