شناسهٔ خبر: 49688270 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت ایده پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

مهلت ثبت ایده پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ثبت ایده «جشنواره قرن»، پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تا تاریخ ۱۰/۰۷/۱۴۰۰ تمدید شد. از این رو علاقه‌مندان ایده‌پرداز و یا صاحبان کسب و کار‌های نوپا، می‌توانند تا تاریخ مذکور به سایت جشنواره به آدرس www.ysf-persia.com مراجعه نموده و طرح خود را ثبت کنید. 

مجموع جوایز جشنواره قرن ۱۸ میلیارد ریال است. 

گفتنی است؛ اختتامیه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در آذرماه ۱۴۰۰ در ۵ محور علوم پایه (شیمی، فیزیک، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی و زمین‌شناسی) و با ۲ رویکرد ویژه (هوش مصنوعی و ویروس کرونا) برگزار خواهد شد.

برگزیدگان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار پژوهشی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط همراهی تا تجاری‌سازی ایده برای ورود به اکوسیستم کارآفرینی و اقتصادی کشور نیز بهره‌مند می‌شوند.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان هر ساله با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی و با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با هدف حمایت از ایده‌های جوانان در پنج حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی و علوم‌زیستی) و در آذرماه سال جاری با دو موضوع جدید تأثیر کرونا بر الگوی زیستی و هوش مصنوعی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما