شناسهٔ خبر: 49687482 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

انتصاب سرپرست سازمان مدیریت بحران شهر تهران به سمت «جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونا»

طی حکمی از سوی شهردار تهران سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان «جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران» منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در حکم صادره از سوی علی رضا زاکانی شهردار تهران خطاب به علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید شده است که با توجه به شیوع وسیع همه‌‌گیری کرونا و ایجاد خسارت‌های گسترده جانی، مالی، عملکردی و زیست محیطی برای شهروندان و با توجه به ضرورت حضور موثرتر شهرداری تهران در شکل‌دهی مدیریت همه جانبه، یکپارچه و هماهنگ بحران کرونا در سطح تهران، از حداکثر ظرفیت‌های انسانی، مالی و تجهیزاتی شهرداری تهران برای تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران استفاده شود.

همچنین در این حکم شهردار تهران 9 محور را برای فعالیت این ستاد مشخص کرده است که بر اساس این حکم برای تحقق اهداف مورد نظر در همکاری و مشارکت تمامی ارکان شهرداری تهران تاکید شده است.

بر این اساس، ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشکیل می شود و دبیرخانه این ستاد موارد تاکید شده از سوی شهردار تهران را برای  هم افزایی غلبه بر همه گیری کرونا در شهر تهران پیگیری می کند.

تشکیل مستمر جلسات ستاد و برپایی دبیرخانه،  تدوین و ابلاغ و  نظارت بر حسن اجرای طرح ها و برنامه های مورد نیاز، شکل دهی نظام جامع مدیریت و واحد مدیریت اطلاعات، نظارت بر فعالیت ارکان مدیریت بحران کرونا در شهرداری، بهره گیری از ظرفیت داوطلبانه و مردمی به خصوص بسیج و خانه های دوام و ایمنی  و توسعه خدمات مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون از جمله محورهای عمده فعالیت این ستاد بشمار می رود.

نظر شما