شناسهٔ خبر: 49686345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

به میزبانی کشور اردن؛

درخشش بانوان هندبالیست کردستانی در رقابت های قهرمانی بانوان آسیا

تیم ملی هندبال بانوان ایران که سه هندبالیست کردستانی را در ترکیب خود دارد در رقابت های قهرمانی بانوان آسیا با شکست تیم ملی اردن در چهارمین دیدار جواز حضور در رقابت های قهرمانی بانوان جهان به میزبانی کشور اسپانیا را بدست آورد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی بانوان آسیا با حضور کشورهای مختلف به میزبانی اردن در حال برگزاری است و تا 3 مهرماه ادامه خواهد داشت و در پایان 5 تیم برتر این رقابت ها سهمیه حضور در رقابت های جهانی اسپانیا را کسب می کنند که تیم ایران با قطعی شدن صعود به جمع چهار تیم اول می‌تواند حضور خود را در این رقابت‌ها قطعی بداند.
 
شقایق باپیری، مژگان قهرمانی و هدیه ویسی سه هندبالیست شایسته کردستانی در این رقابت ها برای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به میدان رفتند و با راه یابی به رقابت های جهانی برای اولین بار در تاریخ هندیال بانوان کشور خوش درخشیدند.
 
تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در دیدار روز چهارم خود و در یک مسابقه حساس که عصر روز گذشته از ساعت 18:30 دقیقه برگزار شد، در یک رقابت دیدنی برابر تیم اردن، میزبان این رقابت ها، قرار گرفت و توانست در یک بازی نزدیک پیروز میدان شود.
 
ملی پوشان کشورمان در این بازی با نتیجه 12-15 پیروز نیمه اول شدند، اما اردن در نیمه دوم توانست اختلاف امتیازی خود را کاهش دهد و به یک قدمی امتیاز با ایران برسد اما بانوان هندبالیست کشورمان پس از این دقایق توانستند با قدرت اختلاف امتیازی خود را بیشتر کنند و در نهایت با نتیجه 28 - 22 پیروز این مسابقه حساس و تماشایی شوند.
 
هندبالیست های بانوی تیم ملی کشورمان در آخرین مسابقه مرحله گروهی خود روز سه شنبه 30 شهریور ماه به مصاف تیم سوریه می‌روند.
 
گفتنی است؛ رقابت های هندبال قهرمانی بانوان جهان سال آینده به میزبانی کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما