شناسهٔ خبر: 49685694 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تماس تلفنی خالد مشعل با خانواده 6 اسیر فلسطینی

«خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در خارج فلسطین، با خانواده‌های 6 اسیر فلسطینی که از زندان رژیم صهیونیستی موفق به فرار شده بودند، تلفنی گفت‌وگو کرد. «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در خارج فلسطین، با خانواده‌های 6 اسیر فلسطینی که از زندان رژیم صهیونیستی موفق به فرار شده بودند، تلفنی گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری حماس، خالد مشعل در تماس‌های خود با خانواده اسرای فلسطینی، قهرمانی‌ها و شجاعت این اسرا را ستود و گفت: آنها با اراده قوی خود در تلاش برای رسیدن به آزادی و نجات از زندان‌های اشغالگران صهیونیست، غیرممکن را ممکن کردند.
 
مشعل با اشاره به عملیات قهرمانانه این اسرای فلسطینی اظهار کرد: محمود العارضه، یعقوب قادری، زکریا الزبیدی، محمد العارضه، مناضل نفیعات و ایهم کممجی، با کندن تونل و خروج خود از زندان جلبوع، ضربه مهلکی به امنیت و روحیه نیروهای رژیم صهیونیستی وارد کردند و نمونه زنده و دلیل عملی برای پافشاری ملت بزرگ فلسطین بر رسیدن به آزادی و گرفتن حقوق قانونی خود هستند.
 
وی تأکید کرد که این اسرای قهرمان با حماسه عظیمی که انجام دادند، شعله مقاومت و جهاد را در جان ملت فلسطین افروختند و ملت فلسطین در داخل و خارج، با آنها ابراز همبستگی می‌کنند.
 
خالد مشعل در پایان این گفت‌وگوی تلفنی اظهار کرد: این اسرا و سایر فرزندان اسیر جنبش ملی فلسطین و رهبران آنها به‌زودی و به اذن خداوند متعال در یک مبادله با شرافت که شایسته مقاومت فلسطین است، به آزادی خواهند رسید. جنبش حماس نیز همچنان در خدمت این اسرا و خانواده‌های آنان خواهد بود.
 
خانواده‌های 6 اسیر فلسطینی نیز در این گفت‌وگوی تلفنی اعتماد خود را نسبت به جنبش حماس و رهبران مقاومت که برای آزادی اسرای فلسطینی تلاش می‌کنند ابراز کردند.
 
در 6 سپتامبر جاری (15 شهریور) 6 اسیر فلسطینی با وجود تدابیر شدید امنیتی نگهبانان زندان جلبوع، با کندن تونلی توانستند از این زندان بگریزند. به دنبال این اقدام، بلافاصله نیروهای رژیم صهیونیستی موانعی در ورودی‌ روستای فلسطینی استان جنین که این اسرا از آن فرار کرده بودند، قرار دادند.
 
در 10 سپتامبر (19 شهریور) رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 2 تن از این اسرا را دستگیر کرده است، پس از آن بازداشت 2 تن دیگر را اعلام کرد و در نهایت صبح یکشنبه هفته جاری اعلام کرد که 2 اسیر باقی مانده یعنی ایهم کممجی و مناضل نفیعات را در حمله به شهر جنین و درگیری با فلسطینیان دستگیر کرده است.
انتهای پیام

نظر شما