شناسهٔ خبر: 49682038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان

نقش‌آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس ستودنی است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نقش‌آفرینی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی و بی‌نظیر است و باید برای نسل آینده تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از مقاطع مهم انقلاب اسلامی است که نقش آفرینی امام راحل (ره) و رزمندگان در این جریان ستودنی و بی‌نظیر است.

وی گفت: امام راحل (ره) بخصوص در کارزار جنگ تحمیلی، پیروزی و نصرت الهی را وعده می‌داد و سرانجام جانفشانی طبقات مختلف مردم به این نقطه منتهی شد که رژیم بعث و دشمنانی که جنگ را برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی کرده بودند، سر تعظیم فرود آورند.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: رزمندگان با خدای خویش معامله کردند و خداوند در مقابل تقدیم جان از سوی شهدا بهشت را به آنان وعده داد که سند این معامله انجیل، تورات و قرآن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در این جنگ نابرابر عزت کشور حفظ شد تصریح کرد: آنانی که جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند بدانند جوانان وطن احساس حقارت را بر دل آنان نشاندند و این زیبایی های پیروزی دفاع مقدس را باید به نسل‌های آینده بازگو کرد تا ماندگار شود.

وی ادامه داد: باید تمامی سازمان ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم شهر و روستا به صورت علمی و فنی رشادت های رزمندگان دفاع مقدس را تجزیه و تحلیل و به شیوه‌های هنرمندانه برای نسل‌های آینده بازگو کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی کانونی برای حفظ ایجاد امنیت است بیان کرد: با وحدت، همدلی و خرد جمعی برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنیم و دستورات رییس‌ جمهوری برای مبارزه با فساد را با کمک قوای مقننه و قضاییه برای ایجاد عدالت اجتماعی به سرانجام برسانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تمام قوانینی را که به فساد دامن می‌زنند باید کنار زد، باحضور موثر دولتی‌ها در بین مردم اعتماد عمومی آسیب دیده را برطرف و با تلاش در تمامی سطوح برای عدالت اجتماعی حرکت کرد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت همزمان با سراسر کشور و حضور رییس‌جمهوری  به صورت ویدیو کنفرانس در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

نظر شما