شناسهٔ خبر: 49669268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دیدار وزیر ورزش با زهرا نعمتی

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: زندگینامه ورزشکارانی همچون زهرا نعمتی باید در مدارس تدریس شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، زهرا نعمتی بانوی کماندار کشورمان و قهرمان پارالمپیک 2012 لندن، 2016 ریو و 2020 توکیو امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار وزیر ورزش با زهرا نعمتی



وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با اشاره به افتخارآفرینی نعمتی در مسابقات پارالمپیک و اینکه جدیدا عضو فدراسیون جهانی شده است، اظهار داشت: زندگینامه و مراحل موفقیت ورزشکارانی همچون نعمتی باید در مدارس تدریس شود، هم اینکه افتخارآفرینی‌های قهرمانان ما در تاریخ ماندگار باشد و هم نوجوانان و جوانان کشور با شناخت این افراد انگیزه لازم برای موفقیت در کارهای خود را به دست آورند.

زهرا نعمتی نیز با تشکراز وزیر ورزش و جوانان به خاطر نگاه ویژه‌ای که به ورزش قهرمانی و همچنین ورزش معلولین دارد، گفت: 13 سال است که در رشته خودم رکورددار هستم و چند بار توانستم این رکورد را جابه‌جا کنم. همه سعی و تلاش من این است که برای کشورم افتخارآفرینی کنم. با توجه به اینکه در فدراسیون جهانی عضو شده‌ام، جدیت لازم را دارم که از این فرصت برای کمک به رشته تیروکمان برای ورزشکاران کشورم استفاده کنم.

نظر شما