شناسهٔ خبر: 49667152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا؛

پاکدل برای حل مشکل مربی تیم ملی بانوان راهی اردن می‌شود

رئیس فدراسیون هندبال به منظور حل مشکلات تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا تا ساعاتی دیگر راهی اردن خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی دیدار‌های جهانی از ۲۳ شهریور در اردن آغاز شده است. تیم هندبال ایران که هم اکنون صاحب سه پیروزی و یک شکست در این رویداد شده در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد و در صورت حفظ این شرایط می‌تواند برای اولین بار ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را بدست آورد.

طبق قوانین کنفدراسیون هندبال آسیا اعضای تیم‌های حاضر در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا، باید ۲۴ ساعت قبل از هر مسابقه تست کرونا دهند. تست اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان ایران قبل از بازی با اردن مثبت اعلام شده است و مربیان ایرانی در حال حاضر در قرنطینه هستند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران امروز بدون حضور کادر فنی روی نیمکت، مقابل اردن قرار گرفت و با شایستگی هرچه تمام‌تر به پیروزی رسید.

رزمگر و شافعیان، مربیان تیم ملی هندبال بانوان ایران امروز تلفنی شاگردان خود را هدایت کردند. به احتمال زیاد اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان ایران مقابل سوریه هم قادر به همراهی بازیکنان نخواهند بود.

طبق قوانین هیچ تیمی نمی‌تواند بدون کادر فنی در مسابقات حاضر شود و اجازه مسابقه به آن‌ها داده نخواهد شد.

به همین دلیل عصر امروز دوشنبه ۲۹ شهریورماه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به همراه حسامی رئیس باشگاه اشتاد سازه مشهد اسپانسر تیم ملی هندبال بانوان به عنوان «آفیشیال» راهی اردن می‌شوند.

با حضور پاکدل مشکل فنی نبود مربی یا سرپرست در رأس تیم ملی هندبال بانوان در زمین بازی حل خواهد شد.

از سوی دیگر پاکدل قصد دارد در حاشیه این رقابت‌ها با مسئولان کنفدراسیون هندبال آسیا با اولویت حل مشکلات پیش آمده برای تیم بانوان دیدار و گفت‌گو کرده و از این تیم حمایت کند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران فردا سه شنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل تیم سوریه قرار می‌گیرد که حتی تساوی با این تیم هم می‌تواند تیم ایران را راهی مرحله نیمه نهایی کند.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما