شناسهٔ خبر: 49659507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیشرفت 60 درصدی پل جمال‌الدین خرمدره

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به گذشت پنج سال از کلنگ‌زنی پروژه پل زیرگذر جمال‌الدین گفت: در حال حاضر روگذر پل جمال‌الدین خرمدره آماده میزبانی رانندگان مسیرهای غرب به شرق کشور است.

صاحب‌خبر -

حجت محمدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه پروژه پل زیرگذر جمال‌الدین از پروژه‌های بزرگ اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان زنجان است، اظهار کرد: در حال حاضر این پل بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه پل جمال‌الدین خرم‌دره در اواخر سال ۱۳۹۵ کلنگ‌زنی شده است، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۵ طبق پیش‌بینی‌ها ۲ میلیارد تومان برای احداث زیرگذر این پل اختصاص داده شد، اما این در حالی است که از زمان آغاز احداث با توجه به شرایط اقتصادی کشور تاکنون ۴.۵ میلیارد تومان در راستای احداث زیرگذر این پل هزینه شده است.

محمدی با بیان اینکه اعتباراتی که برای پل جمال‌الدین خرم‌دره اختصاص پیدا می‌کند از بخش رفع نقاط حادثه خیز وزارت راه و شهرسازی است، گفت: اخیرا با پیگیری‌های انجام شده یک و نیم میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده در حالی که طبق پیش‌بینی‌های پیمانکار این پروژه، اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان مورد نیاز است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه این پروژه از جمله پروژه‌های سنگینی است که اعتبارات قابل توجهی برای تسریع در روند پیشرفت پروژه آن نیاز است، ادامه داد: برخی از محور‌ها مثل مسیر خرم‌دره منتهی به جاده‌های شمال، محور‌های غرب به شرق که در حال حاضر به عنوان کمربندی استفاده می‌شود و همچنین مسیر تردد به سمت مؤسسه آموزش عالی کار خرمدره از جمله محور‌های هستند که در این پروژه دخیل هستند که باید وضعیت این محور‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش روگذر پل جمال‌الدین شهرستان خرمدره آماده تردد است و  رانندگان مسیر زنجان_ خرم‌دره و قزوین از این مسیر می‌توانند تردد کنند، عنوان کرد: درصدد  هستیم که آسفالت زیرگذر این پل را تا قبل از آغاز بارندگی‌ها به اتمام برسانیم که در این صورت تردد شمال به سمت داخل شهر خرم‌دره از این مسیر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

نظر شما