شناسهٔ خبر: 49656077 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آواز خوانی تحقیر آمیز نیوشا ضیغمی در فیلم سبک ! / رانده شدگان سینما چه می کنند؟! + فیلم

رکنا:موزیک ویدیو نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور در تبلیغ جدیدش که در آن خوانندگی می کند سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی شد خیلی ها عنوان کرده اند با رانده شدن این بازیگران آنها وسیله ای برای تبلیغات شده اند.

صاحب‌خبر -

نیوشا ضیغمی یکی از مشهورترین بازیگران زن در زمینه تبلیغات است .نیوشا ضیغمی تقریبا بعد از بهاره رهنما حضور فعالی در این زمینه دارد.نیوشا ضیغمی قبلا در واکنش به منتقدان تبلیغاتش گفته است که من مانند بکام و بیانسه تبلیغات می کنم. البته بسیاری از بازیگران زن مشهور و محبوب ایرانی در صفحات خود تبلیغات خاصی ندارند. الناز شاکردوست، سحر قریشی، ترانه علیدوستی و ... تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود قرار نمی دهند مگر برای کمپین های اجتماعی یا مسائل مربوط به فیلم های خودشان، اما در این میان بهاره رهنما و فریبا نادری و نیوشا ضیغمی از آن درسته از بازیگرانی هستند که کسب درآمد خوبی از این طریق دارند (جدیدا نفیسه روشن هم به جمع آنها اضافه شده است). به تازگی ویدیویی از نیوشا ضیغمی منتشر شد که در آن نیوشا ضیغمی خوانندگی می کند.

نیوشا ضیغمی

فوت مادر شوهر و عصبانیت شدید نیوشا ضیغمی

او امسال مادر شوهر خود را به دلیل بیماری از دست داد و حاشیه هایی به این دلیل ایجاد کرد. نیوشا ضیغمی که چندی پیش مادر شوهر خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داد اعتراض شدیدی به وضعیت موجود داشت اما خودش در برخی افتتاحیه ها بدون ماسک حضور پیدا کرده است. واکنش او به فوت مادر شوهرش : مادر رفت، و این دو کلمه تلخ ترین جمله دنیا را ساختند، خانه ای بی چراغ شد و داغی ابدی بر دل نشست اما میدانم که میشد اینگونه نباشد لعنت به بانی این نسل کشی !

نیوشا ضیغمی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع : برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • پشت پرده  آتش زدن قبرها در مهاباد + فیلم

    پشت پرده آتش زدن قبرها در مهاباد + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
4 15

نظر شما