شناسهٔ خبر: 49646817 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

خبر خوش درباره سهام عدالت/نحوه اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در دولت سیزدهم

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در مورد اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گفت: دولت می‌تواند ۴۷ درصد از سهام عدالت را که دولت قبلی به نفع خود مصادره کرد، به جاماندگان واگذار کند.

صاحب‌خبر -

اولین‌بار محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد که دولت سیزدهم موافقت کلی خود را با اختصاص سهام عدالت به جاماندگان اعلام کرده، بعد از آن حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم این مساله را تأئید کرد و گفت تلاش بر این است تا آخر امسال سهام عدالت به جاماندگان تخصیص پیدا کند.

امروز هم سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی ودارایی خبر داده که رئیس‌جمهور به دو وزیر اقتصاد و تعاون دستور داده است که برنامه‌های پوشش اختصاص سهام عدالت به جاماندگان را تدوین کنند.

تقسیم جاماندگان سهام عدالت به دو گروه

در این زمینه اکبر حیدری، سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی تماس گفت: جاماندگان سهام عدالت به دو گروه تقسیم‌بندی می‌شوند که یکی افرادی که دارای حقوق مکتسبه هستند و دارای کارتکس سهام عدالت و کارت پرس‌شده و یا دعوتنامه سهام عدالت هستند که سهام به آنها تخصیص یافته اما در دولت قبلی گفته شد آنها سهام ندارند و دیگر عده‌ای از افرادی که در شش دهک کم‌درآمد جامعه حضور دارند ولی سهام عدالت به آنها تخصیص نیافته است./تجارت نیوز

نظر شما