شناسهٔ خبر: 49641115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ویسی شناخت خوبی از فوتبال خوزستان دارد؛ گرشاسبی مدیر باسابقه و کارکشته‌ای است

میری: امیدوارم دینم را به فولاد ادا کنم/ نتیجه گرفتن تیم از همه‌چیز برایم مهم‌تر است

محمد میری، هافبک فولاد خوزستان معتقد است: عبدالله ویسی از دانش مربیگری بالایی برخوردار است شناخت بسیار خوبی از فوتبال این خطه جغرافیایی دارد.

صاحب‌خبر -

محمد میری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی‌های فصل گذشته فولاد و کسب اولین عنوان قهرمانی نماینده فوتبال خوزستان در جام حذفی اظهار داشت: به هرحال ما فصل سخت و پرفشاری را در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر پشت سرگذاشتیم که این موضوع خیلی کار را برایمان سخت میکرد. ولی خوشبختانه موفق شدیم با کسب قهرمانی در جام‌حذفی فوتبال ایران نتایج زحما‌تمان را کسب کرده باعث خوشحالی هوداران خوب استان خوزستان باشیم. 

وی در مورد تمدید قرارداد‌ش با فولاد افزود: زمانیکه فصل تمام شد، من پیشنهادات مالی خیلی خوبی از چند باشگاه لیگ برتری داشتم. ولی منتظر ماندم تاببینم پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد باز هست یا نه؟  وقتی متوجه شدم پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و باشگاه شرایط خیلی سختی دارد، تصمیم گرفتم در تیم ماندنی شوم چرا که اگر درخواست جدایی می‌کردم کار خیلی برای باشگاه سخت‌ میشد. چرا که آن‌ها نمی‌توانستند بازیکنی را در این شرایط خاص جایگزین من کنند. در مجموع از تصمیمم برای ماندن در کنار تیم خوشحال هستم امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم، دینم را به فولاد ادا کنم.   

هافبک فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه چرا در فصل گذشته، شاهد آن شوت‌های تماشایی که او به استقلال و سپاهان زد، نبودیم ادامه داد: با وجود پشت سرگذاشتن یک فصل خوب، به شخصه انتظار بیشتری از خودم داشتم، دلم میخواست بتوانم خیلی بهتر از این حرف‌ها فوتبال بازی کنم. به همین دلیل ماندم تا امسال بتوانم با یک عملکرد به مراتب بهتر و بازی عالی‌تر به فولاد کمک کرده برای تیمم مثمر‌ثمر باشم. در مورد شوت نزدن هم باید بگویم در کل هر چیزی تمرین مخصوص به خودش را می‌خواهد که من از زمان پیوستنم به فولاد دیگر تمرینات شوت‌زنی را آنطور که باید و شاید انجام ندادم. چرا که آقا جواد اصلا به این کار اعتقادی نداشت. البته فکر می‌کنم چون ما در تمرینات خیلی خسته میشدیم دیگر روی شوت زدن تمرکز نمی‌کردیم طبیعتا من هم نتوانستم آن ضربات تماشایی‌ام را تکرار کنم. ولی امیدوارم امسال بتوانم با تمرینات زیاد آن عملکرد خوب را دوباره تکرار کنم. 

میری در واکنش به حضور بازیکنان زیادی مانند (عبدالله‌زاده، آبشک و حتی ایوب والی) در خط هافبک فولاد که باعث ترافیک زیادی در این پست شده‌اند و اینکه آیا این شرایط کار را برای او سخت نمی‌کند افزود: من همیشه تلاشم را برای بهترین بودن انجام داده‌ام. تمامی نفراتی هم که شما نام بردید واقعا در این پست عالی هستند. ولی به شخصه دوست دارم هرکس که حقش است عالی کار می‌کند با نظر و صلاح دید مربی فرصت بازی کردن پیدا کند. بنظرم در یک کار تیمی مثل فوتبال مهم نیست که چه کسی بازی میکند بلکه مهم همبستگی و نتیجه دیدار است که در آخر کار با زحمات تمامی بچه‌ها و کادرفنی بدست می‌آید. بدون شک نتیجه گرفتن فولاد از همه‌چیز برایم مهم‌تر است. 

وی در خصوص ارزیابی تغییرات کادرفنی فولاد از فصل گذشته تابحال ادامه داد: واقعا آقای نکونام و کادرشان زحمات بسیار زیادی برای موفقیت تیم کشیدند که جا دارد قدردان آنها باشیم. ولی پس جدایی آقا جواد باشگاه آقای ویسی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرد. با وجود اینکه من تابحال تجربه همکاری با آقای ویسی را نداشتم ولی تعریفشان را خیلی از بازیکنان دیگر شنیده بودم. البته معتقدم عبدالله خان هیچ نیازی به تعریف و تمجید کسی ندارند چرا که خودشان خوزستانی هستند و طبیعتا شناخت بسیار خوبی از فوتبال و شرایط این خطه جغرافیایی دارند. که بدون شک دانش مربیگری و تجربه خوبشان خیلی کار را برای فولاد آسان می‌‌کند.

هافبک سابق نساجی در مورد همکاری و مدیریت "حمیدرضا گرشاسبی" ادامه داد: آقای گرشاسبی مدیر بسیار باسابقه و کارکشته‌ای هستند. همیشه وقتی مدیریت تیمی را به عهده داشتند به بهترین شکل ممکن وظایفشان را انجام داده‌اند. اصلا فکر نمیکنم در این مورد نیازی به تعریف و تمجید کسی داشته باشند. واقعا از زمانیکه آقای گرشاسبی به عنوان مدیر و آقای ویسی به عنوان سرمربی به باشگاه فولاد اضافه شدند کل مجموعه تیم به یک هماهنگی و یکدستی خاصی رسیده‌ است. امیدوارم همگی در کنار هم بتوانیم فصل بسیار خوبی را پشت سر بگذاریم فولاد را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

میری در پاسخ به اینکه عبدالله ویسی یکی از اصلی‌ترین ارکان موفقیت فولاد در کسب اولین قهرمانی این تیم در لیگ برتر بوده آیا او فکر میکند فولاد دوباره بتواند با حضور این سرمربی آن شگفتی را تکرار کند در پایان گفت: خوب از آنجایی که آقای ویسی قهرمانی لیگ برتر را در فولاد تجربه کرده‌اند و همانطور که قبل‌تر گفتم، شناخت بسیار خوبی از فضا و شرایط و مسائل فنی فوتبال خوزستان دارند تردیدی ندارم که امسال هم می‌توانیم با تکیه بر پتانسیل بالای فولاد، دانش مربیگری آقای ویسی و زحمات مدیریت باز هم به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده شگفتی‌ساز فوتبال ایران باشیم. 

*گفتگو: ترنم کشاورز

نظر شما