شناسهٔ خبر: 49635205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

راستینه هفشجانی:

نیازمند احزاب مسئله محور در کشور هستیم/ لزوم توجه جریان‌های سیاسی به هویت فرهنگی جامعه

خانه ملت

نماینده مردم شهرکرد در مجلس اعتقاد دارد نیازمند احزاب مسئله محور در کشور هستیم تا از ظرفیت همه نخبگان جامعه بهره گیری شود نه احزابی که کِرکِره آنها صرفا در زمان انتخابات بالا می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده» احمد راستینه هفشجانی در خصوص دلایل و موانع عدم کارایی احزاب در کشورمان، گفت: اساسا هویت فرهنگی و مکتبی کشورمان تمایلی به فعالیت های حزبی ندارد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایرانیان دارای مولفه های فرهنگی غنی است و در هر زمان که نیاز بوده اقدام به نقش آفرینی کرده اند، اظهار کرد: متاسفانه طی سال های گذشته احزاب بدون توجه به مولفه های فرهنگی و تاریخی و با اهداف سیاسی و کسب قدرت، صرفا در ایام انتخابات نقش آفرینی کرده اند.

وی ادامه داد: به عبارتی کِرکِره احزاب صرفا در زمان انتخابات بالا می رود و هیچ برنامه مدون و مشخصی برای اداره امور کشور ارائه نمی کنند و بر این اساس اعتماد عمومی را بدست نیاورده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اساسا ضعف احزاب در سیاست داخلی به دلیل فعالیت برای کسب قدرت و گرفتن جایگاه مسئولیت است و برای مسائل مختلفی مانند معیشت مردم و برون رفت از مشکلات برنامه هایی را پیش بینی نمی کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیازمند احزاب مسئله محور در کشور هستیم تا از ظرفیت همه نخبگان جامعه بهره گیری شود و این در حالیست که احزاب صرفا درصدد بهره مندی از نخبگان سیاسی هستند.

نظر شما