شناسهٔ خبر: 49634582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

محفل خاطره‌گویی و دیدار رزمندگان با نماینده ولی فقیه در سمنان

«سلامی» گفت: محفل خاطره‌گویی و دیدار رزمندگان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حضور جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در طول مدت هشت سال جنگ تحمیلی دلاورمردانی در مقابل تمامی زورگویان عالم ایستادند، رزمندگان با تمام توان و جان خود مبارزه کردند. ایثار و شهادت طلبی از ویژگی‌های بارز رزمندگان جنگ تحمیلی بود که باید به نسل جوان و آینده انقلاب به خوبی منتقل شود.
 
وی خاطر نشان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس محفل خاطره‌گویی و دیدار رزمندگان با نماینده ولی فقیه در استان روز یکشنبه ۲۸ شهریور ساعت ۱۰ صبح با حضور جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار خواهد شد. همچنین برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز ۳۰ شهریور با افتتاح نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اربعین حسینی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما