شناسهٔ خبر: 49634253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشمولان اعزامی مهرماه در کرمانشاه به خدمت سربازی فراخوانده شدند

کرمانشاه - ایرنا - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "مسعود همتی" روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا تمام مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۴۰۰دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم لازم است پنجشنبه اول مهر ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل،گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا را به همراه خود داشته باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه لازم است همه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص کرونا مورد معاینه قرار بگیرند، تصریح کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع ویروس، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه  مجدد قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سرهنگ همتی در پایان گفت: مشمولان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

دستگیری سارق مسلح توسط پلیس آگاهی کرمانشاه 

 رئیس پلیس اگاهی استان از دستگیری سارق مسلحی خبر داد که با تهدید به وسیله یک قبضه سلاح کلت اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان کرمانشاهی کرده بود. 

سرهنگ «پرویز نظری» اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده شاکی اعلام کرد حین صحبت با گوشی تلفن همراه در محله گلستان شهر کرمانشاه دو سرنشین یک دستگاه خودرو دنا با تهدید اسلحه کلت، ضمن حمله به وی اقدام به سرقت گوشی وی به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال کردند.

سرهنگ نظری خاطرنشان کرد: با دریافت این اطلاعات کاراگاهان اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری عوامل سرقت آغاز و موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از آن ها در شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی که پیشتر هم سابقه سرقت مسلحانه داشت، اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه سارق دستگیر شده، گوشی تلفن همراه سرقتی به همراه یک تیغه سلاح سرد کشف شد.

وی در پایان با اشاره به معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی، از تلاش برای دستگیری همدست وی خبر داد.

نظر شما