شناسهٔ خبر: 49633077 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ادامه کارشکنی ژاپنی‌ها علیه تیم ملی والیبال ایران

زور فدراسیون جهانی هم به میزبان نمی‌رسد

کارشکنی‌های چشم‌بادامی‌ها که میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا هستند همچنان علیه تیم ملی کشورمان ادامه دارد و حتی فدراسیون جهانی هم قدمی برای رفع این مشکل برنداشته.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم ملی والیبال ایران در حالی توانست راهی فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا شود که از همان ابتدای مسابقات، ژاپنی‌ها که میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارند تلاش کردند تحت هر شرایطی قهرمان شوند و برای رسیدن به این عنوان هم دست به هر کاری میزنند.

با توجه به اینکه ملی پوشان والیبال ایران شانس بسیار زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارند، بیشترین کارشکنی میزبان علیه تیم ایران صورت گرفته است. مهمترین مشکل تیم ملی در این مدت کمبود مواد غذایی بوده است؛ وضعیت به قدری اسفناک است که غذایی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده تنها برای نیمی از اعضای تیم ملی است.
 
مشکل غذای حلال باعث شد ۵ کشور مسلمان که یکی از آنها ایران است به این موضوع اعتراض کنند؛ اما اتفاق تامل برانگیز اینکه پس از این اعتراضات برای ۴ کشور دیگر به جز ایران این مشکل حل شد. همین کارشکنی‌ها باعث اعتراض مسئولان والیبال ایران به فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا شد؛ اما با توجه به اینکه ژاپنی‌ها اسپانسر بسیاری از مسابقات بین المللی است هیچ رسیدگی به این مسائل نشد.

مشکلات دیگری نیز توسط مسئولان برگزاری مسابقات ایجاد شد. آنالیزور تیم ملی که قصد داشت در سالن دوم مسابقات را مورد بررسی قرار دهد مجبور است از تاکسی استفاده کند که مسئولان هتل برای او در نظر گرفتند. جالب اینکه هزینه این تاکسی حدود ۱۰ برابر هزینه واقعی است. اتفاق عجیب دیگر اینکه ژاپنی‌ها اجازه حضور مسئولان سفارت ایران را در سالن مسابقات به بهانه کرونا نمی‌دهند؛ این در حالیست که در بازی‌ ژاپنی‌ها سالن مسابقات مملو از تماشاگر است.

با وجود این شرایط اعضای تیم ملی والیبال مصمم هستند هر طور شده قهرمان آسیا شوند و کارشکنی مسئولان ژاپنی هم مانع این اتفاق نخواهد شد.

۲۵۷ ۲۵۱

برچسب‌ها:

نظر شما