شناسهٔ خبر: 49632849 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

سرقت از زنان جویای کار

مرد شیاد به بهانه استخدام نظافتچی برای یک شرکت خدماتی از زنان جویای کار سرقت می‌کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، بیست‌وپنجم شهریور پارسال زن جوانی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، از طریق آگهی‌های اینترنتی با فردی که مدعی استخدام کارگر برای نظافت منزل بود، آشنا شدم و در نهایت قرار شد در خیابان جردن همدیگر را ملاقات کنیم و کارفرما من را به محل کارم ببرد اما وقتی در خیابان جردن سوار بر خودرو پژو 206 کارفرما شدم بعد‌ از طی مسافتی این فرد اظهار کرد، خودرواش خراب شده و من را از خودرو‌اش پیاده کرد و در یک لحظه بسرعت از محل گریخت و کیفم را که حاوی مقادیری طلا، موبایل و وجه نقد بود، سرقت کرد.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال»، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با شکایت این زن در حین تحقیقات کارآگاهان با پرونده‌های مشابه دیگری رو‌به‌رو شدند که مالباخته‌ها به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته بودند و کارآگاهان موفق شدند متهم را که از مجرمان سابقه دار بود شناسایی و وی را در مخفیگاهش که محدوده خیابان شریعتی بود دستگیر کنند.

در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی 6 مال باخته دیگر نیز شناسایی و مال باختگان متهم را سارق اموالشان معرفی کردند. بدین ترتیب متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما