شناسهٔ خبر: 49631511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

ورزشی

صاحب‌خبر -

ایران خشن ترین تیم جام جهانی فوتسال

 

تیم ملی فوتسال ایران با ۲ کارت قرمز و ۵ کارت زرد خشن ترین تیم جام جهانی فوتسال است.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران با پذیرش دو کارت قرمز خشن‌ترین تیم جام جهانی فوتسال تا پایان دور دوم است.
تیم ایران در بازی اول مقابل صربستان حمید احمدی را به دلیل کارت قرمز از دست داد و در بازی با آمریکا نیز علیرضا صمیمی با کارت قرمز داور روبرو شد. همچنین ۵ کارت زرد نیز به بازیکنان ایران در این دو بازی داده شده تا ایران از این حیث خشن ترین تیم جام نهم باشد.
این در حالی است که تیم های پرتغال و آرژانتین بدون دریافت کارت قرمز و زرد با اخلاق ترین تیم های این رقابت ها تا پایان دور دوم هستند.

 

حلالی: الهلال در حد پرسپولیس نیست

اسماعیل حلالی در گفت وگو با ایسنا درباره مصاف پرسپولیس و الهلال عربستان گفت:‌ به نظر من این بازی برای پرسپولیس سخت نیست. شاید اسم الهلال خیلی بزرگ باشد اما با همه احترامی که برای این تیم قائلم، الهلال در حد پرسپولیس نیست. ما به راحتی می‌توانیم از سد الهلال بگذریم. درست است که آن‌ها دو، سه بازیکن خوب دارند اما سایر بازیکنانشان در شرایط خوبی قرار ندارند. ما بازی آخر این تیم را برابر استقلال دیدیم و متوجه شدیم که آنچنان هم تیم قدرتمندی نیست. آن‌ها به راحتی موقعیت گل می‌دادند و در حملات هم آنچنان زهردار نبودند. ما به عنوان پرسپولیس نباید به این مسائل توجه کنیم و باید همه تمرکزمان این باشد که بازی به بازی پیش برویم. من فکر می‌کنم از سه تیمی که در مرحله یک چهارم حضور داشته‌اند الهلال تیم راحت‌تری بود.

 

مددي از مدير عاملي باشگاه استقلال استعفا کرد

 

مددی که چهارشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی صحبت های تندی را علیه فرهاد مجیدی بر زبان آورد با اعتراض های شدید هواداران در فضای مجازی مواجه شد. او در شرایطی که گفته می شد قصد برکناری مجیدی را دارد امروز جمعیت کثیری از هواداران استقلال را مشاهده کرد که با تجمع مقابل در وزارت ورزش علیه او و سایر مدیران باشگاه شعار می دهند. در نهایت این اتفاقات سبب شد تا مددی به وزارت ورزش برود و در جلسه فوق العاده با مدیران وزارتخانه استعفای کتبی اش را ارائه کند که این استعفا با موافقت وزیر ورزش هم روبه رو شد. مدیرعامل استقلال طی ماه های گذشته با اعتراض های شدید هواداران مواجه شده بود و در نهایت با وجود تلاش هایی که برای بقا در سمتش داشت اما نتوانست روی صندی مدیریت بنشیند و عطای ماندن را به لقایش بخشید.

 

دیوار چین برای بلند قامتان والیبال ایران کوتاه بود

تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل چین به پیروزی رسید.مرحله نیمه‌نهایی بیست‌و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن برگزار شد و تیم‌های ایران و  چین به مصاف هم رفتند. بلندقامتان ایران که تا قبل از این بازی بدون شکست بوده و حتی یک ست را به حریف واگذار نکرده بودند درحالی مقابل چین قرار گرفتند که تیم ملی والیبال چین، والیبال ژاپن را در گروه E این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داده بود. پیش از شروع بازی صابر کاظمی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت از ابتدا این بازیکن را داخل زمین قرار ندهند. صابر کاظمی ملی‌پوش ایران در اثر برخورد با یکی از بازیکنان در جریان گرم کردن دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما