شناسهٔ خبر: 49627297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش ستاره تیم ملی فوتسال قزاقستان به درخشش ایران در جام جهانی

ستاره تیم ملی فوتسال قزاقستان ایران را یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال قزاقستان در مسابقات جام جهانی در گروه دوم قرار دارد و با ۶ امتیاز موفق شده است صعود خود را به دور بعدی قطعی کند.

از همین رو تاینان، بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال قزاقستان در گفت وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درباره شرایط تیم ملی فوتسال قزاقستان در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار داشت: تیم ما با وجود محدودیت‌هایی که داشت، در شرایط مناسبی قرار دارد. ما از این شرایط آگاه هستیم و با اعتماد به نفس بالا به مصاف رقبای خودمان می‌رویم. تا این جای کار در مسابقات جام جهانی خیلی خوب کار کرده ایم و هدف ما رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی است. ما مطمئن هستیم که می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم، هر چند می‌دانیم کار بسیار سختی در پیش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

ستاره تیم ملی فوتسال قزاقستان درباره این که تیم ملی این کشور گام به گام جلو می‌رود و به دنبال صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی است، بیان کرد: بعد از رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی فکر خواهیم کرد که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. مدعیان اصلی قهرمانی همان تیم‌های همیشگی برزیل، اسپانیا، ایران، پرتغال و روسیه هستند. تیم ملی ما میان این کشور‌ها عقب‌تر است، اما خواهیم جنگید تا مانند تیم ملی آرژانتین که در سال ۲۰۱۶ درخشید، تیمی شگفت انگیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما