شناسهٔ خبر: 49625742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ستارگان بزرگی که در جام جهانی فوتسال حضور دارند+ عکس

ستارگان بزرگی در رقابت های جام جهانی فوتسال در لیتوانی حضور دارند و برای موفقیت تیم خود تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت as، جام جهانی فوتسال در لیتوانی با تاخیری یک ساله و به دلیل همه گیری ویروس کرونا بالاخره آغاز شده است و با برگزاری مسابقات هیجان انگیز خود پیگیری می‌شود.

مسابقاتی که قهرمانی در آن ارزش زیادی را دارد و شاید بتوان گفت که با توجه به روش و سرعت بالاتر این رشته نسبت به فوتبال، فوتسال هیجان بالاتری را برای هوادارانش به ارمغان می‌آورد.

جام جهانی فوتسال در حال برگزاری است و مانند دوره‌های گذشته تنها چند تیم به دنبال قهرمانی در آن هستند و بعضی تیم‌ها نیز تنها به تک ستاره‌های خود برای درخشش در این مسابقات امید دارند.

به ۵ ستاره‌ای که در این جام امید اول تیم خود هستند و سابقه‌ای درخشان در فوتسال جهان دارند اشاره خواهیم کرد.

۱. فرارو (برزیل)

ستاره تیم ملی فوتسال برزیل اگر چه به دلیل مصدومیت فصل چندان خوبی را در تیم باشگاهی خود پشت سر نگذاشت، اما نشان داد که همچنان یکی از بزرگترین ستارگان دنیای فوتسال است.

ستاره ۳۰ ساله تیم فوتسال بارسلونا با توجه مهارت بالایی که دارد مهمترین ستاره تیم ملی فوتسال برزیل است و شاید مهارت‌های او باعث شود که برزیلی‌ها پس عملکرد ضعیف خود در دوره گذشته این بار با قهرمانی مسابقات را ترک کنند.

فرارو مهمترین ستاره تیم ملی برزیل است و حضور او هر تیمی را می‌تواند در زمین فوتسال به دردسر بیاندازد.

فرارو

۲. تیتی بوروتو (آرژانتین)

بروتو که یکی از ستون‌های اصلی تیم ملی آرژانتین در دوره گذشته بود و توانست با تیم خود قهرمان جام جهانی فوتسال شود اکنون در ۳۴ سالگی به دنبال کسب مجدد این جام است.

او نسبت به سایر هم تیمی‌های خود قد کوتاه تری دارد، اما به دلیل مهارت‌های بالای تکنیکی و حفظ توپ عالی خود در دنیای فوتسال مشهور است.

بوروتو گزینه اول درخشش در تیم ملی آرژانتین است و شاید بازیکنی باشد که بتواند آلبی سلسته را به قهرمانی مجدد این مسابقات برساند.

بوروتو

۳. ریکاردینیو (پرتغال)

این ستاره ۳۶ ساله پرتغالی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این ورزش است با مصدومیتی جدی و بدون انجام مسابقه پا به مسابقات جام جهانی فوتسال می‌گذارد. ریکاردینو که با درخشش عجیبش باعث کسب قهرمانی اروپا با تیم ملی پرتغال شده است امیدوار است که این بار بتواند در جام جهانی عنوانی را کسب کند. جایی که پرتغالی‌ها در دوره گذشته آن با شکست مقابل تیم ملی ایران رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب نکردند و در حسرت عنوان این رقابت‌ها باقی ماندند.

برنده ۵ توپ طلای جهان امید اول پرتغالی‌ها در جام جهانی لیتوانی است و نمایش او می‌تواند عنوانی بهتر از دوره قبل را برای آن‌ها کسب کند.

ریکاردینیو

۴. رائول گومز (اسپانیا)

ستاره اول تیم ملی فوتسال اسپانیا در بهترین زمان دوران بازی خود قرار دارد و او یکی از امید‌های تیم ملی اسپانیا برای رقابت‌های جام جهانی فوتسال در لیتوانی است.

رائول ۲۵ ساله که توانایی بالایی در گلزنی دارد می‌تواند در لحظات سرنوشت ساز تیم خود بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. رائول یکی از امید‌های تیم ملی فوتسال اسپانیا برای کسب ستاره سوم است.

رائول گومز

۵. لئو هیگوئیتا (قزاقستان)

هیگوئیتا یکی از عجیب‌ترین دروازه بانان حاضر در جام جهانی فوتسال است. هیگوئیتای ۳۵ ساله از قدیمی‌ترین بازیکنان فوتسال این کشور است و نقش مهمی را در تیم ملی فوتسال قزاقستان ایفا می‌کند. نقطه تفاوت این دروازه بان عملکرد عیب او در امر گلزنی است.

تیم‌های ملی فوتسال در زمان‌های که به گل نیاز دارند از سیستم پاور پلی استفاده می‌کندد و دروازه بان خود را به نیمکت می‌فرستند، اما قزاق‌ها این سیستم را با حضور هیگوئیتا اجرا می‌کنند چرا که شوت‌های او تفاوتی با مهاجمام ملی پوش قزاقستان نیستند.

هیگوئیتا

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما