شناسهٔ خبر: 49619862 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

توضیحات پلیس درباره حمله خونین به سردبیر "مشرق" + ...

اقتصاد ایران: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره حمله به سردبیر پایگاه خبری "مشرق" توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -
- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره خبری مبنی بر زورگیری از سردبیر پایگاه خبری "مشرق‌نیوز" اظهار کرد: فرد مذکور در بیان اظهارات خود ضمن صورتجلسه  اعلام کرد که روز چهارشنبه حین خروج از منزل متوجه دعوایی در بیرون از منزل شده، چند دقیقه‌ای تأمل کرده، صحنه را نگریسته و سپس به راه خود ادامه داده بود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: وی در فاصله 50 تا 100 متر از محل درگیری احساس کرد که دو نفر سوار بر یک موتور از درگیری به سمت وی می‌آیند که احساس ترس کرده و اقدام به فرار می‌کند اما به واسطه عدم توانایی در کنترل موتور سیکلت به زمین خورده و آسیب می‌بیند.

وی تصریح کرد:  فرد مضروب در اظهاراتش گفت که نفرات با دسته چاقو ضرباتی را به بازوی وی وارد کرده که منجر به جراحت شدید از ناحیه بازو شده بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: نامبرده پس از مراجعه به کلانتری، برای تشخیص میزان دقیق آسیب‌دیدگی به پزشکی قانونی مراجعه کرده بود.

موقوفه ای با بیان اینکه بحث سرقت در این پرونده کاملاً منتفی است، خاطرنشان کرد: علت اینکه چرا این افراد از دعوا جدا شده و به سمت این شخص آمده‌اند در دست بررسی است همچنین ضاربین هم تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار دارند.

گفتنی است پیش از این اخباری مبنی بر ترور سردبیر مشرق‌نیوز در فضای مجازی منتشر شده بود که سایت مشرق نیز ضمن توضیحات درباره این حادثه اعلام کرد: برخی از گمانه‌زنی‌های منتشرشده درباره علت حادثه دقیق و صحیح نبوده و همه ابعاد موضوع در دست بررسی است.

پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران , پلیس پیشگیری , پلیس 110 ,

پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران , پلیس پیشگیری , پلیس 110 ,

تیراندازی خونین سارقان مسلح و زورگیری مسلحانه در بزرگراه شهید همت

انتهای پیام/

نظر شما