شناسهٔ خبر: 49617540 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

واکسیناسیون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در پایگاه‌های مدیریت بحران تهران

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در پایگاه‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، سماعیل سلیمی، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در تزریق واکسن کرونا اظهارکرد: در مجموع ۲۴ پایگاه مدیریت بحران شهر تهران برای واکسیناسیون کرونا در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته و البته ما اعلام کرده بودیم که امکان افزایش تعداد این پایگاه ها نیز وجود دارد، اما در حال حاضر همان ۲۴ پایگاه فعال است که برخی از آنها نیز طی چندین شیفت در طول شبانه روز فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: از زمان شروع واکسیناسیون سراسری در کشور تا کنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۱۱۰ دُز واکسن در پایگاه‌های پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به شهروندان تزریق شده است. 

سلیمی با بیان اینکه پایگاه های مدیریت بحران کردستان، فتح، انبار نفت، دماوند، بریانک، سازمان برنامه جنوبی، ایرانشهر دارای آمار بیشترین تزریق واکسن به شهروندان بوده‌اند گفت:  همچنین پایگاه های مدیریت بحران دماوند، انبار نفت، اشراق، بعثت، کردستان و بریانک بیشترین تزریق واکسن در یک روز را ثبت کرده اند.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین در مورد تزریق ۲۴ ساعته واکسن نیز گفت: این آمادگی وجود دارد که در هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مراکزی که ظرفیت آن وجود دارد ۲۴ ساعته شود.

وی به فعالیت گروه‌های دوام در روند واکسیناسیون نیز اشاره کرد و به ایسنا گفت: از ظرفیت گروه‌های داوطلب واکنش اضطراری محلات شهر تهران یا همان دوام نیز در روند واکسناسیون استفاده شده و با توجه به اینکه این افراد آموزش های لازم را فرا گرفته‌اند، نقش موثری در روند واکسیناسیون در پایگاه های مدیریت بحران داشتند.

نظر شما