شناسهٔ خبر: 49612855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

بیانیه باشگاه استقلال؛ تصمیمات جنجالی در مورد مجیدی در راه است؟

باشگاه استقلال با صدرو بیانیه‌ای هواداران این باشگاه را از هر نوع تجمعی باز داشته است. آیا این امر نشانه اتخاذ تصمیمات جنجالی در این باشگاه است؟

صاحب‌خبر -

بیانیه باشگاه استقلال؛ تصمیمات جنجالی در مورد مجیدی در راه است؟

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای از هواداران باشگاه خواست که در روزهای آتی هوشیارانه برخورد کرده و از هر گونه تجمع غیرقانونی پرهیز کنند و اعلام کرده است که چنین کاری با اقدام قانونی مواجه خواهد شد.

متن بیانیه این باشگاه به شرح زیر است: «باشگاه استقلال اعلام کرد همانطور که پیش از این اعلام شده باشگاه با احترام به نظرات هواداران باوفای تیم قصد دارد ضمن ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی، بهترین تصمیم را در راستای تامین منافع باشگاه و تیم اتخاذ کند؛ لذا ضمن تاکید دوباره بر ارج نهادن به نظرات هواداران واقعی استقلال اعلام می‌دارد بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد که منافع غیرمشروع‌شان در خطر است با سوار شدن بر روی احساسات پاک هواداران قصد تجمع غیرقانونی دارند. بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده بمنزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. همچنین خط‌دهندگان و تحریک کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.


باشگاه استقلال در پایان با در نظر گرفتن احساسات به حق هواداران که از نتایج تیم محبوبشان در فصل اخیر در لیگ برتر، جام حذفی و لیک قهرمانان آسیا جریحه‌دار شده است اعلام می‌دارد که هوشیاری هواداران در روز‌های آتی می‌تواند گره‌گشا باشد.»

با توجه به شایعات فراوانی که این روزها پیرامون باشگاه استقلال در جریان است، به نظر می‌رسد که این بیانیه را باید مقدمه تصمیمات جنجالی در استقلال دانست.

 

رابطه فرهاد مجیدی با مدیریت باشگاه همچنان پرنوسان است و بعد از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دست الهلال به نظر موقعیت فرهاد مجیدی اندکی متزلزل‌تر از قبل شده است.

همچنین با گذشت مدت زمانی از وزارت حمید سجادی، هنوز تغییری در مدیریت باشگاه استقلال ایجاده نشده است. در حالی که در پرسپولیس و علی رغم موفقیت‌های سمیعی مدیر عامل سابق باشگاه، تغییرات مدیریتی در حال اعمال است. این امر شاید نشانه‌ای از ثبات جایگاه مددی باشد و در این صورت هم احتمال نبودن مجیدی در استقلال بیشتر می‌شود.

همه این‌ها اگر در کنار شایعات مذاکره استقلال با نکونام قرار بگیرد می‌تواند گمانه‌زنی‌هایی از روزهای طوفانی در استقلال و احتمال برکناری مجیدی ایجاد کند که این بیانیه باشگاه را هم می‌توان نوعی پیش بینی در مورد آن دانست.

برچسب‌ها:

نظر شما