شناسهٔ خبر: 49610228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رایولا: احتمال بازگشت پوگبا به یوونتوس وجود دارد

مدیر برنامه‌های هافبک فرانسوی شیاطین سرخ احتمال بازگشت این بازیکن به جمع راه‌راه‌پوشان تورین را رد نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا که فصل جاری را فوق‌العاده شروع کرده و در همین ابتدای کار هفت پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد ساخته است، قراردادش با این باشگاه انگلیسی در تابستان آینده به پایان می‌رسد و هنوز برای تمدید قرارداد توافقی با منچستریونایتد نداشته است. اخیراً بحث پیوستن او به رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن و حتی بحث بازگشتش به یوونتوس مطرح بود که مدیر برنامه‌هایش این مورد آخر را رد نمی‌کند.

مینو رایولا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا درباره احتمال بازگشت این هافبک فرانسوی به جمع راه‌راه‌پوشان تورین گفت: قرارداد پل پوگبا در پایان ماه ژوئن 2022 به پایان می‌رسد، بنابراین ما با منچستریونایتد در مورد تمدید قرارداد مذاکراتی خواهیم داشت و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. تورین همچنان در قلب پل است. این شانس وجود دارد که او به یووه بازگردد، اما در عین حال عملی شدن این انتقال بستگی به باشگاه یوونتوس هم دارد.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» اما اخیراً گزارش داد؛ پل پوگبای 28 ساله تحت‌تأثیر عملکرد مدیران باشگاه منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر قرار گرفته که توانستند بازیکنان باتجربه‌ای همچون کریستیانو رونالدو و رافائل واران را در کنار جیدون سانچوی جوان به خدمت بگیرند، برای همین حالا برای تمدید قراردادش با این باشگاه انگلیسی ترغیب شده است.

مدیر برنامه‌های پل پوگبا در ماه دسامبر سال گذشته میلادی (اواسط آذر ماه سال گذشته) در مصاحبه‌ای با روزنامه «توتو اسپورت» گفته بود: پوگبا می‌تواند به یوونتوس بازگردد. او در منچستریونایتد خوشحال نیست و دیگر نمی‌تواند خودش را آنطور که دوست دارد و از او انتظار می‌رود، نشان دهد. پوگبا نیاز به تیمی جدید و تغییر فضا دارد. پل 18 ماه دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و قراردادش با این باشگاه در تابستان 2022 به پایان می‌رسد.

پوگبا بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که تاکنون در 204 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و 38 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما