شناسهٔ خبر: 49609553 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره بدرفتاری با اسرای فلسطینی

جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن هشدار به تل آویو درباره جنایتهای صهیونیست‌ها در حق اسرای فلسطینی، تأکید کرد که اسرای فراری اخیر را آزاد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) به رژیم صهیونیست ی در باره اقدامات جنایت آمیز خود در حق اسرای فلسطینی هشدار داد و گفت که حماس سر وعده خود درباره شش اسیر فراری است.

حماس جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که  رهبران این جنبش از طریق نشست های پی در پی خود با عنایت و توجه ویژه ای، نقض گسترده و خطرناک حقوق اسرای فراری از زندان جلبوع و اقدامات تنش زایی را که اشغالگران علیه اسرا در زندان ها گرفته‌اند، تحت نظر دارند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، حماس با بیان اینکه جلسه ویژه ای برای بررسی وضعیت اسرای فراری برگزار کرده، به رژیم صهیونیستی درباره پیامدها و عواقب جنایت‌هایش علیه اسرای فلسطینی هشدار داد و گفت که این رژیم مسئول کامل جان این اسرا است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: «ملت ما و مقاومت قهرمان ما هرگز در برابر تداوم این اقدامات و جنایت‌ها ساکت نخواهند ماند و ما به همه زندانبان‌هایی که در شکنجه اسرای ما دست دارند، می گوییم که مردم و قهرمان مقاومت شما را تعقیب خواهند کرد و شما تاوان جنایت های را بدون شک خواهید داد.»

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره بدرفتاری با اسرای فلسطینی

حماس در مورد عملیات «تونل آزادی» که طی آن دو هفته پیش شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع موفق به قرار شدند، گفت: «شکستی که دشمن در این عملیات متحمل شد، امتداد سلسله شکست های سیستم امنیتی و نظامی و سیاسی در برابر قهرمانی‌های مردم ما و ابتکارات مقاومت ما است و شکست های این اشغالگران تا به دست آوردن آزادی، آزادسازی فلسطین و بازگشت به کشورشان ادامه خواهد داشت.»

جنبش حماس در مورد وعده ای که اخیرا در مورد این اسرا داده، نیز گفت: «مسئله آزادسازی اسرا و تخلیه زندان‌های اشغالگران در رأس اولویت جنبش ما و مردم ما خواهد بود و ما با اطمینان به اسرایمان تأکید می کنیم که به لطف خداوند به زودی به آزادی نائل خواهند شد.»

یازده روز پیش شش اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی از زندان جلبوع موفق به فرار شدند که این رژیم بعد از پنج روز چهار تن از آن ها را دوباره بازداشت کرد.

این اسرا با حفر تونلی در شبکه فاضلاب زندان موفق به فرار از امنیتی‌ترین زندان اسرائیل شده بودند و برخلاف ادعاهای اولیه، اسرای فراری با پای پیاده مسیر فرار از زندان را طی کرده‌اند.

 

نظر شما