شناسهٔ خبر: 49609409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در جلسه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مطرح شد

گسترش همکاری‌های کانون و نهاد کتابخانه‌ها در زمینه فعالیت‌های فرهنگی

معاونان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در نشستی مشترک بر گسترش همکاری‌های فرهنگی و هنری و ادبی تأکید کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست دو جانبه‌ی کانون و نهاد کتابخانه‌ها با موضوع گسترش همکاری‌ها برگزار شد.
در این نشست، که معاونان و کارشناسان در آن حضور داشتند، با اشاره به تجربه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در زمینه‌ی قصه‌گویی و تاثیر این هنر در پرورش خلاقیت‌های کودکان، مقرر شد کارگاه‌های تخصصی آموزش قصه‌گویی برای کتابداران بخش کودک نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شود تا مراجعه کنندگان این بخش خدمات بیشتری دریافت کنند.
هم‌چنین با مروری بر فعالیت‌های مجازی کانون و نهاد، در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، حاضران تجربه‌های خویش را به اشتراک گذاشتند تا با هم‌افزایی بتوانند کودکان و نوجوانان بیشتری را تحت پوشش خدمات خود قرار دهند.
در بخش پایانی این جلسه معاون ‌نهاد ضمن معرفی بخش‌های جشنواره‌ی رضوی، از آغاز یازدهمین دوره‌ی این رویداد خبر داد و ظرفیت کانون را برای افزایش کمی و کیفی آثار به یاری طلبید.

نظر شما