شناسهٔ خبر: 49608424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس هیئت کشتی لرستان مطرح کرد :

پلدختر از قطب‌‌های کشتی لرستان است / لرستان می‌تواند پایتخت کشتی ایران شود

فرید بهرامی گفت: کشتی پلدختر برای رشد نیاز به پرورش استعدادها فارغ از اختلافات دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛بهرامی در جریان سفر به شهرستان پلدختر و نشست با پیشکسوتان و جامعه  کشتی پلدختر ،اظهارکرد: مسائل در سایه تفاهم و همدلی بپیش می رود.

او افزود:انتظارداریم  مجموعه کشتی پلدختر همدیگر را تحمل کنند زیرا کشتی میدان پهلوانی، دوستی و برادری است و در چنین شرایطی رشد خواهدکرد.

رییس هیئت کشتی لرستان بیان کرد : متولیان امر کشتی در پلدختر باید دست در دست هم  با کنار گذاشتن اختلافات تکلیف را با خود حل کنند و برای نظم بخشیدن به هیئت کشتی شهرستان و رشد آن دلسوزانه تلاش کنند پلدختر  با چنین فضایی می تواند در لیگ برتر تیم کشتی داشته باشد .

بهرامی عنوان کرد: هر شهرستانی که مربیان فعالیت داشته و کشتی‌گیر داشته باشند ؛ هیئت کشتی استان در خدمت آنها است در غیر این صورت دفترچه همه باطل می‌شود و داورانی که کمیته استان از آنها چند بار دعوت می‌کند اما حضور پیدا نمی‌کنند کنار گذاشته خواهندشد.

او تاکید کرد: هیئت کشتی استان در تصمیم‌گیری‌ها رویکردش این است که کل استان را دخالت دهد و از ظرفیت نمایندگان مجلس برای امکانات و زیرساخت‌ها استفاده می‌کند.

رئیس هیات کشتی لرستان  خاطر نشان کرد: تلاش هیئت کشتی استان ارتقا و رشد کشتی در تمام شهرستان‌‌های استان و اعزام تیم‌های مختلف است زیرا استان لرستان می‌تواند پایتخت کشتی ایران شود.

بهرامی بیان اینکه  پلدختر یکی از قطب‌‌های کشتی استان است که هیچ تفاوتی با کوهدشت و اندیمشک ندارد؛در یک سالن شهرستان اندیمشک ۸۶ قهرمان جهان و آسیا پرورش داده می‌شود.

او اضافه کرد: هیئت کشتی استان از هیچ کمکی در زمینه تجهیزات و امکانات برای شهرستان پلدختر دریغ نمی‌کند اما این تنها در گرو همدلی و هم‌افزایی دلسوزانه و متولیان کشتی در این شهرستان است که چنانچه نسبت به این امر بی تفاوت باشند و همچنان به اختلافات دامن بزنند کاری از دست کسی ساخته نیست.

فرید بهرامی تاکید کرد: مربیان و متولیان کشتی در پلدختر باید با سعه صدر با نگاه ویژه ای از طریق با هم بودن با حمایت و پرورش استعدادها در زمینه کشی موجب ارتقا و رشد کشتی پلدختر شوند زیرا اگر متولیان کشتی در پلدختر با هم باشند با کمک و همکاری یکدیگر می‌توان کاری کرد که این ورزش در پلدختر آقایی کند نه اینکه اختلافات آن را به انزوا بکشاند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما