شناسهٔ خبر: 49606396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

فوتسال ایران و آمریکا/ فوتسال ایران/ خلاصه بازی فوتسال ایران و آمریکا

نتیجه مسابقه فوتسال ایران و آمریکا + خلاصه بازی ایران و آمریکا

تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا امروز 26 شهریور در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی به صاف هم رفتند. دیدار فوتسال ایران و آمریکا با پیروزی ایران همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز، تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا امروز 26 شهریور در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی به صاف هم رفتند. دیدار فوتسال ایران و آمریکا با پیروزی ایران همراه بود. 

در این مسابقه تیم ایران با ترکیب صمیمی، حسن‌زاده‌، جاوید، محمد شجری و مسلم اولادقباد بازی را شروع کرد اما خیلی زود و در دقیقه 2 بازی، علیرضا صمیمی روی یک اشتباه و به دلیل مهار توپ خارج از محوطه جریمه از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و پس از این اتفاق باقر محمدی جایگزین این دروازه‌بان شد.

پس از اخراج صمیمی و در زمانی که ایران 4 نفره به بازی خود ادامه می‌داد، آمریکا در عین ناباوری گل اول بازی را به ثمر رساند اما در ادامه فرهاد توکلی، مهدی جاوید و اسماعیل‌پور سه گل برای تیم ایران به ثمر رساندند تا نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به سود تیم ملی کشورمان به پایان برسد.

در نیمه دوم و در حالی که توپ و میدان در اختیار تیم ایران بود، ملی‌پوشان کشورمان با بی‌دقتی نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و در این شرایط بازهم تیم آمریکا از تعلل بازیکنان ایران استفاده کرد و گل دوم خود را به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل برسد. این پایان کار نبود و در ادامه تیم آمریکا به پاورپلی روی آورد که در این شرایط سعید احمد عباسی توانست با توپ‌ربایی گل چهارم را برای کشورمان به ثمر برساند.

تیم ایران که در دیدار نخست خود نیز با نتیجه 3 بر 2 صربستان را شکست داده بود، با پیروزی در این مسابقه 6 امتیازی شد و صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی را قطعی کرد. شاگردان ناظم‌الشریعه در دیدار سوم خود در گروه F روز دوشنبه به مصاف آرژانتین خواهند رفت.

شوک به ایران با اخراج ۲ دقیقه‌ای صمیمی

در شرایطی که بازیکنان ایران و آمریکا در حال محک زدن همدیگر بودند، علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۲ از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم کشورمان با شوک مواجه شود. صمیمی توپ را خارج از محوطه جریمه با دست مهار کرد و بعد از بازبینی صحنه در کمک داور ویدئویی، دروازه بان ایران با کارت قرمز جریمه و اخراج شد. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایران بعد از اخراج صمیمی، باقر محمدی را به درون دروازه فرستاد.

گل زودهنگام آمریکا و برتری ایران در نیمه نخست

تیم ملی فوتسال ایران یک دقیقه بعد از اخراج صمیمی و در حالی که یک بازیکن کمتر داشت، گل نخست را توسط گونزالس دریافت کرد تا شاگردان ناظم الشریعه تحت فشار قرار بگیرند. با این حال فرهاد توکلی در دقیقه ۴ کار را به تساوی کشاند. در ادامه مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور (در دقایق ۸ و ۱۱) گل‌های بعدی ایران را به ثمر رساندند تا برتری از آن تیم کشورمان شود. ایران موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشت اما درخشش دروازه بان آمریکا مانع گلزنی بیشتر شد تا نیمه نخست با همان نتیجه ۳ بر یک تمام شود.

نیمه دوم و بازی ضعیف ایران

در نیمه دوم بازی تیم ایران چنگی به دل نزد. آمریکا دلخوش به فضای پشت بازیکنان ایران، اقدام به ارسال توپ‌های مستقیم می‌کرد و حملات متعددی داشت. این تیم در دقیقه ۳۶ توسط گونزالس به گل دوم هم رسید؛ در حالی که به نظر می‌رسید بازیکنان ایران انگیزه کافی برای گلزنی ندارند و بازی ضعیفی ارائه کردند. آمریکا در دقایق پایانی به بازی پنج نفره روی آورد و همین مسئله باعث شد تا سعید احمد عباسی در دقیقه ۳۹ گل چهارم ایران را به ثمر برساند و بازی با نتیجه ۴ بر ۲ تمام شود.

محرومیت صمیمی از بازی با آرژانتین

در بازی با آمریکا، محمد شجری و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایران کارت زرد گرفتند. صمیمی هم که کارت قرمز مستقیم گرفته بود، به دلیل محرومیت نمی‌تواند ایران را در مسابقه بعد مقابل آرژانتین همراهی کند. بازی ایران و آرژانتین ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه برگزار خواهد شد.a

نظر شما