شناسهٔ خبر: 49605952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسرائیل جرأت حمله به کاروان سوخت ایران را ندارد

یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد مقامات این رژیم قصد اقدام علیه کشتی‌های ایرانی حامل سوخت به سمت لبنان را ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام نظامی این رژیم اعلام کرد اسرائیل قصد اقدام علیه کشتی‌های حامل سوخت ایران به لبنان را ندارد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه ادعا کرد در حالی که رژیم صهیونیستی صد‌ها حمله هوایی در سوریه انجام داده است، اما مقامات این رژیم نگران هستند که هدف قرار دادن کشتی‌های سوخت ایران به ضرر بهبود اقتصادی لبنان تلقی شود؛ بنابراین قصد حمله به کشتی‌های سوخت ایرانی را ندارند.

الی شارویت، فرمانده سابق نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس این موضوع را تأیید کرد و با اشاره به اوضاع اقتصادی لبنان گفت: «اسرائیل علاقه‌ای به جلوگیری از تحویل سوخت به لبنان برای استفاده غیرنظامی ندارد.»

نشریه آمریکایی نیویورک تایمز نیز روز گذشته در گزارشی نوشت: حزب الله لبنان توانست با واردات سوخت از ایران بر آمریکا غلبه کرده و این کشور را در لبنان شکست دهد.

این نشریه در ادامه نوشت: «شهروندان لبنانی توانستند جشن خشمگین کردن آمریکا و تامین نیاز‌های خود را همزمان با هم برگزار کنند. لبنان مدتهاست که به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا از نظر سوختی فلج شده است.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که ده‌ها کامیون ایرانی حامل گازوئیل با سفارش حزب الله روز پنجشنبه وارد لبنان شدند. این محموله به عنوان یک پیروزی از سوی حزب الله به تصویر کشیده شد.

همچنین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، پیش از این به صهیونیست‌ها هشدار داده بود که هرگونه تعرض به کشتی‌های سوخت رسان ایرانی به شدت پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما