شناسهٔ خبر: 49605867 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام‌جمعه سلفچگان:

داشتن روحیه انقلابی رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که اقتدار جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است، گفت: داشتن روحیه انقلابی رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به حضور ناوهای کشورمان در دریاهای آزاد، اظهار داشت: اگر امروز ناو بندر مکران ارتش مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی در طولانی‌ترین مأموریت دریایی تاریخ کشور در پهنه اقیانوس اطلس پرچم خوش‌رنگ ایران اسلامی را به اهتزاز درمی‌آورد و بزرگی و قدرت ما را به رخ مستکبرین عالم می‌کشد و با افتخار و در عمل اعلام می‌کند که هیچ تحریم و تهدیدی را به رسمیت نمی‌شناسد، همگی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: ایجاد حس برادری و وحدت مثال‌زدنی در دوران دفاع مقدس ضمن تحمل تمامی مشکلات و سختی‌ها نیز تجربه‌ای ماندگار برای ما شد.

حجت‌الاسلام کتابچی افزود: و مهم‌تر از همه و خلاصه همه این دستاوردها را می‌توانیم در یک کلمه بگویم و آن هم روحیه اسلام انقلابی بود و آنچه که امروز هم نجات‌بخش انقلاب است همین روحیه انقلابی است.

وی تصریح کرد: ما در تمامی بخش‌ها نیاز به روحیه انقلابی داریم و راه نجات کشور همین روحیه است با همین نگاه می‌توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم، فقط و فقط با همین نگاه است که می‌توان فساد را ریشه‌کن کنیم و فقط با همین نگاه است که می‌توان مشکلات فرهنگی کشور را حل کنیم.

نظر شما