شناسهٔ خبر: 49605760 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضیائیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دمای تهران به ۲۱ درجه می‌رسد/ وزش باد و بارش باران در شهر‌های شمالی

کارشناس هواشناسی گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۳۳ درجه و کم‌ترین آن ۲۱ درجه است.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امشب تا روز یکشنبه در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده است، گفت: برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی وزش باد شدید موقتی، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ می دهد.

او ادامه داد: همچنین از روز یکشنبه تا سه شنبه در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، بارش پراکنده و خفیف گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: امشب و روز شنبه به سبب نفوذ پرفشار و شمالی شدن جریانات، برای نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و دریای خزر از امشب تا صبح یکشنبه مواج خواهد بود.

او درباره آب و هوای تهران هم گفت:فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۳۳ درجه و کم ترین آن ۲۱ درجه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما