شناسهٔ خبر: 49605486 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت ۳۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در شهرستان خلخال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۳۱۱ میلیارد ریال تسهیلات از مبلغ ۳۷۶ میلیارد ریال مصوب برای اشتغالزایی در خلخال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال گفت: در طول دو سال گذشته از محل منابع بانکی ارزان قیمت برای ۵۶۵ طرح و واحد در بخش‌های مختلف اقتصادی در بانک‌ها و موسسات عامل تصویب شده است.

او بیان کرد: از این میزان ۳۱۱ میلیارد ریال با پیش بینی ۷۷۸ نفر اشتغالزایی پرداخت شده و در این خصوص خلخال در رتبه چهارم در استان قرار گرفته است.

در این در این جلسه موانع و مشکلات مربوط به پذیرش و پرداخت تسهیلات بانکی تعدادی از طرح‌ها و واحد‌های تولیدی و اقتصادی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد مسئولان شهرستانی و استانی سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و گردشگری به عنوان مالک فرآیند پرونده تسهیلات بانکی طرح‌ها و واحد‌های خود را قبل از معرفی به بانک با دقت بررسی و بعد از معرفی نیز تا حصول نتیجه پیگیری و مشکلات احتمالی را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان منعکس کنند.

در پایان جلسه از شش تعاونی برتر شهرستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

نظر شما