شناسهٔ خبر: 49605188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس از جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱؛ ایران ۴ - آمریکا ۲

جام جهانی فوتسال 2021| ایران 3 - آمریکا 1 (نیمه دوم) + عکس و ویدیوی گل‌ها

ملی پوشان فوتسال امروز در دومین دیدار خود در جام جهانی 2021 به مصاف آمریکا می روند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی 2021 امروز (جمعه) در دومین دیدار خود از ساعت ۱۹:۳۰ باید به مصاف آمریکا رفت و این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود ملی پوشان به پایان رسید و ایران به جمع هشت تیم برتر راه یافت.

ایران در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

ترکیب تیم ملی ایران : علیرضا صمیمی، محمد شجری، اصغر حسن زاده، مسلم اولادقباد، مهدی جاوید

ترکیب تیم ملی آمریکا: دیگو‌ مورتی، لوسیانو گونزالز، توماس پوندکا، زاچ رگت و گیلهرمه ویه‌گا 

تیم ملی فوتسال در اولین دیدار خود مقابل صربستان با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

گزارش بازی

در دقیقه 3 گونزالس بازیکن آمریکایی توانست مقابل ایران به گل دست پیدا کند و خیلی زود ثانیه هایی پس از آن فرهاد توکلی توانست گل خورده را جبران کند و برای ایران گلزنی کند. در دقیقه 7 نیز مهدی جاوید  نیز با ضربه دیدنی توانست دروازه فوتسال آمریکا را باز کند.در دقیقه 10 موقعیتی که نصیب ایران شده بود را احمد اسماعیل‌پور پس از یک- دو با سعید احمدعباسی و شوت دقیق تبدیل به گل کرد. در دقیقه 36 شروع مجدد سریع دیگو‌ مورتی برای لوسیانو گونزالز را این بازیکن با سرتوپ و شوت روی پای چپ محکم تبدیل به گل دوم آمریکا مقابل ایران کرد. در دقیقه 39 در زمانی که آمریکا رو به بازی پاورپلی آورده بود، علی‌اصغر حسن‌زاده با توپ‌گیری عالی در میانه زمین توپ را به محمدرضا سنگ‌سفیدی رساند تا این بازیکن با پاس رو به جلو سعید احمدعباسی را صاحب توپ کرده و این بازیکن با ضربه بغل پای زمینی از میانه میدان دروازه خالی آمریکا را باز کند.

حواشی بازی

صمیمی به دلیل مهار توپ با دست خارج از محوطه جریمه با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.البته داور لحظاتی بعد از این اتفاق و با کمک داور ویدئویی صحنه را بازبینی کرد و کارت قرمز را به صمیمی نشان داد. به این ترتیب صمیمی بازی بعدی ایران با آرژانتین که روز دوشنبه برگزار می‌شود را از دست داد. 

کفش حسن زاده در نیمه اول وارد دروازه امریکا شد و تماشاچیان به اشتباه خوشحالی بعد از گل را انجام دادند!

ویدیوی گل های دیدار ایران و آمریکا

جام جهانی فوتسال 2021- ایران - آمریکا

جام جهانی فوتسال 2021- ایران - آمریکاجام جهانی فوتسال 2021- ایران - آمریکاجام جهانی فوتسال 2021- ایران - آمریکاجام جهانی 2021 - ایران - آمریکاجام جهانی 2021 - ایران - آمریکاجام جهانی فوتسال 2021 - حسن زادهجام جهانی فوتسال 2021 - ایران - آمریکاجام جهانی فوتسال 2021 - ایران - آمریکاجام جهانی فوتسال 2021 - ایران - آمریکاجام جهانی فوتسال 2021 - ایران - آمریکاجام جهانی فوتسال 2021 - ایران - آمریکا

نظر شما