شناسهٔ خبر: 49605124 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف ۶۱ قبضه سلاح غیرمجاز در اجرای طرح موفقیت آمیز پلیس در ایلام

القاصی مهر از اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام خبر داد و گفت:در اجرای این طرح ۶۱ قبضه انواع سلاح غیرمجاز کشف شد.

صاحب‌خبر -

سردار دلاور القاصی مهر،فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت:از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و جرایمی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های غیرمجاز، قتل‌های مسلحانه و ... را به دنبال دارد لذا پلیس استان با جدیت هرچه تمام‌تر با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز برخورد قاطعانه خواهد داشت.

او افزود: در اجرای این طرح ۶۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و ۵۱ نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به انهدام سه باند قاچاق سلاح و مهمات از ابتدای سال تاکنون اشاره و بیان کرد: همکاران ما در سطح استان علاوه بر انهدام ۳ باند قاچاق سلاح و مهمات توانستند از ابتدای سال تاکنون ۴۳۵ سلاح غیرمجاز را کشف کنند.

او به افزایش کشفیات ۳۴ درصدی سلاح و مهمات غیرمجاز در استان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مشابه سال قبل اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش همکاران ما در استان ریشه کن کردن قاچاق سلاح و مهمات در استان است که در این راه نیازمند همکاری و همراهی خوب مردم و مسئولان هستیم.

سردار القاصی مهر گفت: پلیس با اقتدار و برابر قانون با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد خواهد کرد و از هم استانی‌های عزیز تقاضامندیم تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا موضوع را به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام / غ

نظر شما