شناسهٔ خبر: 49604879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه زاهدان: شفاف‌سازی عملکرد مسئولان ضرورت ملی و استانی است

حجت الاسلام محامی گفت: شفاف‌سازی عملکرد مسئولان ، مشارکت مردم، آزادی بیان و مطالبه‌گری در پاسخگویی در سطح ملی و استانی مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: در نهضت عاشورا تلاش امام حسین (ع) برای ارتقای سطح علمی، معرفتی و دانش مردم بود.

وی افزود: امام حسین (ع) تمام تلاش خود را برای هدایت مردم بکار بردند اما آنان نپذیرفتند، عده‌ای خود را کنار کشیدند و بازمانده شدند و عده‌ای هم دست به شمشیر بردند و مقابل ایشان ایستادند اما شعار امام حسین (ع) هیهات من الذله بود و از این شعار دفاع جانانه‌ای کرد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع جانانه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا تاکتیک دشمن نسبت به ایران اسلامی تغییر کند و تاثیر آن تاکنون ادامه دارد.

وی با اشاره به شروع بکار دولت و تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که برگرفته از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر است اشاره کرد و افزود: رعایت و اعتدال در حق، اقامه و گسترش عدل، رضایت حداکثری مردم، ظهور و بروز دوستی مردم نسبت به مسئولان ،تشویق، تعریف و تمجید از کسانی که کار مفیدی برای مردم و جامعه انجام داده‌اند، توضیح درمورد کاری که مردم نسبت به آن گمان بد برده‌اند، توجه به مطالبات مردم، مدارا کردن با مردم، اصلاح قوانین فسادآور و اجرای قوانین ضد فساد، جلب اعتماد عمومی، احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به عملکرد مسئولان  از این موارد است.

انتهای پیام/ع

نظر شما