شناسهٔ خبر: 49604796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه نیر بر رفع مشکل نان در روستاهای این شهرستان تاکید کرد

اردبیل - ایرنا - امام جمعه نیر با بیان اینکه بسیاری از روستاهای شهرستان نانوایی ندارند و سهمیه آرد نیز به دست روستاییان نمی‌رسد، گفت: روستاییان در تامین آرد و نان با مشکلات اساسی مواجه هستند و لازم است سازمان غله در زمینه مدیریت آرد بیشتر تلاش کند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه ایران در تولید گندم خودکفا است و تحریم در این مورد کارایی ندارد، گفت: سوء‌مدیریت در توزیع آرد و نان منجر به مشکل آرد و نان در کشور شده است و لازم است سازمان بازرسی و دستگاه قضایی در این زمینه ورود کنند.

وی به برگزاری انتخابات شورای آراد و نان در روستاهای شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: در ۷۲ روستای شهرستان انتخابات برگزار شده است با این حال روستاییان در تامین آرد و نان با مشکل مواجه هستند و معلوم نیست سهمیه این روستاها به کجا می‌رود.

امام جمعه نیر بر رفع مشکل نان در روستاهای این شهرستان تاکید کرد

خطیب جمعه نیر در ادامه با انتقاد از عملکرد بانک‌ها گفت: عامل اصلی بیکاری و رکود اقتصادی در کشور بانک‌ها هستند که با درصدهای کذایی خود باعث رکود اقتصادی و گرفتاری مردم برای گرفتن وام شده‌اند و در این راستا  قوای سه گانه  باید  نظارت جدی بر عملکرد بانک‌ها داشته باشند

او افزود: سودهای چند درصدی ، بنگاه‌داری ، جریمه دیرکرد ، ساختمان‌سازی و عدم حمایت از سرمایه‌گذاران شکست خورده در تولید و سخت‌گیری‌های بی حد و حساب برای حمایت از مشاغل خرد خانگی و حمایت از سرمایه‌داران بزرگ از کارهای خلاف عرف و عقل بانک‌ها است. 

امام جمعه نیر همچنین خواستار انتقال گاز به تمام نقاط منطقه توریستی بولاغلار نیر شد. 

حجت‌الاسلام نعمتی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌ها و جانبازی‌های دلیرمردان را عامل اصلی قوام نظام قلمداد کرد و از مسئولان خواست تا با برگزاری برنامه‌های مختلف اعم از میزخدمت، حضور تیم‌های پزشکی در مناطق محروم و رفع مایحتاج دانش‌آموزان بی‌بضاعت این ایام را گرامی بدارند.

امام جمعه نیر همچنین از زحمات اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان و تزریق واکسن کرونا که اولین رتبه را در استان دارا است ، قدردانی و از حضور اعضای شورای اسلامی شهر نیر و جلسه با رئیس بنیاد مستضعفان در راستای سرمایه‌گذاری در این شهرستان تقدیر کرد.

شهرستان نیر در۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل واقع است.

نظر شما