شناسهٔ خبر: 49604737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

با حضور رئیس فدراسیون کشورمان ،مجمع سالیانه فدراسیون آسیایی ورزش های بیلیاردی برگزار شد

صاحب‌خبر -
با حضور روسای فدراسیون های ملی عضو ACBS (فدراسیون آسیایی ورزش های بیلیاردی) مجمع سالیانه این رشته ها به میزبانی قطربرگزار شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ مجمع سالانه فدراسیون آسیایی ورزش های بیلیاردی ACBS با حضور روسای فدراسیون های ملی عضو این فدراسیون برگزار شد.
هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران نیز در همین راستا به قطر سفر کرد که همزمانی برگزاری مجمع آسیایی در قطر و میزبانی مسابقات قهرمانی آسیایی اسنوکر ۱۵ توپ فرصتی باشد تا برای تماشای فینال این دوره از مسابقات که در پایان با نایب قهرمانی امیر سرخوش از کشورمان همراه بود حضور پیدا کند. در این مجمع محمد النعیمی رئیس فدراسیون آسیایی ورزش های بیلیاردی پس از خیر مقدم و خوشحالی برای حضور روسای فدراسیون های ملی پس از وقفه ای طولانی، اظهار خوشنودی کرد.
سپس گزارشی از مسائل مالی ارائه شد و در زمینه بدهی برخی از کشورها تصمیماتی اتخاذ شد. از مهمترین تصمیمات این جلسه می توان به تبادل نظر در خصوص فدراسیون آسیایی میانه اشاره کرد که ریاست آن بر عهده اسکندری رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران است و قرار است در صورت بهبود شرایط کرونایی مسابقات آسیای میانه به میزبانی ایران برگزار گردد که اطلاعات تکمیلی آن به زودی و پس از بررسی های لازم اعلام خواهد شد.
همچنین از ۲۶شهریور ماه نیز مسابقات جام جهانی اسنوکر شش توپ مجددا به میزبانی کشور قطر و شهر دوحه برگزار می شود که محل برگزاری مجمع فدراسیون جهانی رشته های بیلیاردی نیز می باشد. مجمع فدراسیون جهانی نیز به صورت حضوری و با شرکت روسای فدراسیون های ملی برگزار می شود.

نظر شما