شناسهٔ خبر: 49604541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران دانست که هشت سال جانانه مقابل رژیم بعث عراق به نبرد پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در دوران شکوهمند دفاع مقدس شاهد اتحاد و همدلی ملت مقام ایران در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح بودیم که برای حفظ انقلاب نوپای ایران اسلامی جوانمردانه ایستادند.

او گفت : سال ۵۹ و در حالی که کمتر از ۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت رژیم بعثی عراق جنگ نابرابری را علیه کشورمان آغاز کرد، اما نتیجه و پایان آن چیزی جز رسوایی و بی آبرویی برای صدام و ارتش وی به همراه نداشت.

آیت الله علما افزود: حضور امام راحل (ره) و نقش بی بدیل وی در روحیه دادن به رزمندگان و همبستگی و همدلی که میان مردم و مسئولان ایجاد کرده بود باعث شد پایان جنگ با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان برسد.

امام جمعه کرمانشاه به نزدیکی سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: حضور دوباره دانش آموزان در مدارس به نظر و تصمیم مسئولان بهداشت و درمان استان بستگی دارد، اما اولیا باید به بحث تعلیم و تربیت فرزندانشان اهتمام لازم را داشته باشند.

او روز ۲۷ شهریور که به نام روز شعر و ادب فارسی نامگذاری شده است را گرامی داشت و این روز را به اهالی قلم و شعر تبریک گفت.

آیت الله علما از مردم خواست برای کاهش ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند .

انتهای پیام/د

نظر شما