شناسهٔ خبر: 49604401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در البرز:

لغو سند ۲۰۳۰ از دستاوردهای دولت سیزدهم است/ تفکر ارزشی دوران دفاع مقدس باید احیاء شود

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت احیاء تفکر ارزشی دوران دفاع مقدس و پرهیز از تجمل گرایی گفت: لغو سند ۲۰۳۰ از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲۶ شهریور گفت: سند تحمیلی و استعماری فرهنگی از طرف غرب نسبت به جمهوری اسلامی ایران با اقدام آگاهانه دولت سیزدهم لغو شد.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: رهبرمعظم انقلاب بارها و بارها نسبت به پیشگیری از اجرای سند ۲۰۳۰ تأکید داشتند و به آموزش و پرورش و وزارتخانه نسبت به ابلاغ و اجرای آن هشدار داده بودند.

 

خطیب نماز جمعه کرج اظهار کرد: متناسب با این رویداد، ضروری است نسبت به وضعیت معیشتی مردم که با مشکلات متعدد در خصوص مسائل مالی نیز اقدام عاجلی صورت پذیرد، رئیس جمهوری با ثبات قیمت ها و پیشگیری از افزایش قیمت ها بخشی از نگرانی های مردم را نسبت به معیشت مرتفع کند. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: هفته دفاع مقدس از جمله ایام مهم و تاریخی برای انقلاب اسلامی است، بعضی مدیران به دلیل رفاه طلبی و تجملگرایی مانع روند تفکر ایثار و شهادت و ارزش ها و آرمان های دوران دفاع مقدس شدند.

 

وی اظهار کرد: رژیم بعث با رهبری صدام قصد تصور ایران اسلامی را داشت و با همراهی ۳۰ کشور جهان به خصوص آمریکا سعی را در اشتغال این مرز و بوم کرد. اما مردم ایران و رزمندگان دوران دفاع مقدس با آگاهی و حضور پرشور در صحنه دفاع مقدس به میدان آمدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اشغال شود.

 

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: جنگ تحمیلی علیه ایران طولانی ترین دوران جنگ در قرن بیستم است که از ۳۶ میلیون جمعیت ایران در آن زمان ۵ میلیون نفر در دفاع مقدس شرکت کردند و ۲۱۷ هزار تن از مردم از قشرهای مختلف مسیحی، زرتشتی، یهودی و اهل تسنن و شیعه به شهادت رسیدند.

 

امام جمعه کرج بیان کرد: ناوگروه نیروی دریایی ارتش در سفر اخیر بین المللی که حدود ۵۰ هزار کیلومتر برد مساحت داشت، بخشی از اقتدار نظام و دستاورد بین المللی دوران دفاع مقدس را نشان داد. 

 

به گفته خطیب نماز جمعه کرج، رهبری حضرت امام خمینی(ره) در جریان دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله عوامل و شاخص های رزمندگان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس است. 

 

وی اظهار کرد: خودباوری، رشد فضیلت های اخلاقی، رشد قدرت دفاعی و نظامی، مهار سبک زندگی تجملی، ایجاد روحیه جهادی از جمله شاخص ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است که تضمین استقلال و ایجاد الگوی مقاومت و رویش گروه های جهادی است. 

 

 

پایان پیام/301

نظر شما