شناسهٔ خبر: 49604288 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

پوشش خسارت لوازم یدکی مسروقه با خرید آسان بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

باتوجه به رفتار رانندگی در داخل کشور، معضلی که این روزها گریبان مالکان برخی از خودروها را گرفته،کمبود قطعات بدنه است. قطعاتی که ممکن هست در اثر تصادف ازبین رفته ودرزمان تعمیر نیاز به تعویض داشته باشد.

صاحب‌خبر -

                                                                         خسارت لوازم یدکی مسروقه با بیمه جبران می ‌شود

بازار; گروه بانک و بیمه: باتوجه به رفتار رانندگی در داخل کشور، معضلی که این روزها گریبان مالکان برخی از خودروها را گرفته، کمبود قطعات بدنه است. قطعاتی که ممکن هست در اثر تصادف از بین رفته و در زمان تعمیر نیاز به تعویض داشته باشد. یا حتی دزدیده شده باشند! در حالی که در اکثر موارد،سارقان  وسایل گران قیمت مانند کیف و لوازم الکترونیکی را هدف قرار می‌دهند، آن‌ها می‌توانند لوازم یدکی را نیز به سرقت ببرند. لوازم یدکی مسروقه به آن دسته از قطعات گفته می‌شود که دسترسی راحت‌تری برای سارقان دارند و آن‌ها آسان‌تر می‌توانند این قطعات به فروش برسانند.برای این‌که در رابطه با لوازم یدکی مسروقه اطلاعات کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

گاهی اوقات، سارقان قصد دارند قطعات خاص خودرو یا لوازم جانبی آن را به سرقت ببرند نه کل وسیله نقلیه. آن‌ها با چنین هدفی راهی ساده‌تر را برای کسب درآمد انتخاب کرده و گرفتار خطر نیز نخواهند شد.

قطعات خودرو که مکرر سرقت می شوند:

لوازم یدکی مسروقه، شامل موارد زیر خواهند بود:

مبدل کاتالیزوری

بخشی از سیستم اگزوز که در زیر وسیله نقلیه شما قرار دارد، مبدل کاتالیزوری است. این دستگاه تنظیم کننده گاز، هدف بسیاری از سارقان است. زیرا این مبدل از فلزات ارزشمندی از جمله پلاتین، پالادیوم، رادیوم و مس ساخته شده است. اگر سارقی بتواند زیر ماشین شما بچرخد و به مبدل کاتالیزوری برسد، آن را می‌بیند و اقدام به سرقت آن می‌کند.

پوشش خسارت لوازم یدکی مسروقه با خرید آسان بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

مبدل کاتالیزوری: قطعه محبوب سارقان خودرو

رینگ و لاستیک

یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی خودرو برای سرقت، رینگ و لاستیک است. این امر به ویژه در مورد رینگ های ورزشی صادق است که از نظر دلار و سنت ارزش بسیار بیشتری دارند.

پوشش خسارت لوازم یدکی مسروقه با خرید آسان بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

رینگ و لاستیک از قطعات محبوب برای سرقت

چه چیزی این قطعات را برای سارقان بسیار ارزشمند کرده است؟ سرقت آن‌ها آسان است. تنها کاری که باید انجام دهند، این است که به نحوی خودروی شما را نگه داشته و بدون هیچ مشکلی چرخ ها و قطعات آن را بردارند.

باتری ماشین

یکی دیگر از لوازم یدکی خودرو که در بین سارقان محبوب است، باتری خودرو است. دلیل این امر بسیار ساده است: سارقان می‌توانند این قطعه را به سرعت بفروشند و به درآمد برسند.

راهنمای کامل لوازم یدکی مسروقه را در اینجا بخوانید.

پوشش خسارت لوازم یدکی مسروقه با خرید آسان بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

پوشش خسارت لوازم یدکی مسروقه با خرید آسان بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

باتری ماشین جزو لیست لوازم یدکی پرسرقت

 درهای عقب مسروقه

ممکن است بعید به نظر برسد، اما یک جستجوی سریع نتایج بی‌شماری را برای سرقت‌های درب عقب در سراسر کشور نشان می‌دهد.

نکته ضد سرقت: روی قفل درب عقب سرمایه گذاری کنید تا سارقان از برداشتن این قسمت ارزشمند از وسیله نقلیه خود جلوگیری کنند.

سیستم‌های ضبط ماشین

اگر عاشق موسیقی هستید و روی یک سیستم خوب سرمایه گذاری کرده‌اید، ممکن است سارقان وسیله نقلیه شما را برای سرقت هدف قرار دهند.

سیستم های سرگرمی درون اتومبیل

در قدیم سارقان به دنبال سیستم موسیقی ماشین شما می‌رفتند، زیرا سرقت  آنها آسان بود؛ ثانیا سارقان با دزدیدن آن‌ها پول زیادی را به جیب می‌زدند. این روزها، سارقان همین کار را برای دستگاه های پخش دی وی دی داخل ماشین، صفحه LCD و انواع سیستم‌های سرگرمی پیچیده انجام می‌دهند.

پوشش خسارت لوازم یدکی مسروقه با خرید آسان بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

سیستم صوتی اتومبیل: لوازم گران دزدیده شده

فرمان

اگر در اتومبیل خود یک فرمان شیک دارید، می‌تواند هدف خوبی برای سارقان باشد. متأسفانه پنهان کردن فرمان ها غیرممکن است. بنابراین، اگر یک مورد خوب دارید، سارق می تواند آن را به سرعت از طریق پنجره مشاهده کند.

کیسه هوا

کیسه‌های هوا یکی از برترین قطعات یدکی خودرو هستند که به سرقت می‌روند. فروشندگان کیسه‌های هوا را به عنوان قطعات دست دوم می‌فروشند یا در خودروهای مشتریان از آن استفاده می‌کنند.

ر احت‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از سرقت خودرو

وقتی صحبت از لوازم یدکی مسروقه می‌شود، باید به خاطر داشته باشید که هرگز نمی‌توانید خطر سرقت را به طور کامل حذف کنید. با این حال،طبق آخرین هشدارهای پایگاه اطلاع رسانی پلیس، اقدامات زیر برای کاهش تجربه لوازم یدکی مسروقه پیشنهاد می‌شود:

در اینجا چند راه کلی برای جلوگیری رخداد لوازم یدکی مسروقه آورده شده است:

در صورت امکان در مناطق امن و دارای نور مناسب پارک کنید: اگر به پارکینگ‌های عمومی دسترسی دارید، از آن‌ها استفاده کنید. اگر مجبور شدید در خیابان پارک کنید، سعی کنید منطقه ای با نور زیاد و دید زیاد انتخاب کنید.

همیشه ماشین خود را قفل کنید.هنگامی که وسیله نقلیه خود را ترک می کنید، اشیای قیمتی را بردارید یا حداقل آنها را از نظر پنهان کنید.

آیا بیمه خودرو سرقت را پوشش می دهد؟

چنانچه شما بیمه بدنه را برای خودروی خود خریداری کرده‌ باشید. می‌توانید برای سرقت قطعات خودرویتان از بیمه بدنه خسارت دریافت کنید.بیمه بدنه، بیمه اختیاری‌ست.این بیمه‌نامه  پوشش‌هایی از جمله پوشش سرقت قطعات خودرو را دارد.

خرید اینترنتی بیمه بدنه

بیمه دات کام یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید آنلاین بیمه به حساب می‌آید. این سامانه شرایط خرید اینترنتی انواع بیمه خودرو نظیر  خرید بیمه بدنه ماشین و بیمه شخص ثالث  را فراهم آورده است.

پوشش خسارت لوازم یدکی مسروقه با خرید آسان بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

خرید اینترنتی بیمه بدنه ماشین

قبل از خرید بیمه بدنه خودرو به صورت اینترنتی، می توانید با مشاوران  bimeh.com تماس حاصل بفرمایید. همچنین شما می‌توانید سوالات بیمه‌ای خودتان را بپرسید؛ با انتخاب پوشش‌های این بیمه‌نامه  و مقایسه قیمت بیمه بدنه بین شرکت‌های بیمه‌ای معتبر و مختلف، بهترین بیمه بدنه اتومبیل مناسب با شرایط خود را تهیه نمایید. شما می‌توانید در وب سایت بیمه دات کام به راحتی با چند کلیک ساده خرید بیمه بدنه خود را انجام دهید.

به نقل از مجله بیمه دات کام : https://bimeh.com/mag

نظر شما