شناسهٔ خبر: 49604002 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول صهیونیست:

جستجوی اسرای فراری «جلبوع» ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است

رامین حسین آبادیان

یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که عملیات جستجوی ۶ اسیری که از زندان «جلبوع» گریخته بودند تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار هزینه روی دست این رژیم گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از هزینه هنگفت عملیات جستجوی اسرای فراری از زندان جلبوع پرده برداشت. این مقام صهیونیست اعلام کرده است که این هزینه‌ها هنوز هم در حال افزایش هستند.

بر اساس این گزارش، این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که عملیات جستجوی ۶ اسیری که از زندان جلبوع گریخته بودند تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار هزینه روی دست این رژیم گذاشته است.

مقام مذکور تأکید کرد: درحال حاضر نیز دو اسیر فلسطینی به نام‌های أیهم نایف کممجی و یعقوب انفیعات همچنان فراری هستند و همین مسأله به صورت روزانه هزینه‌هایی را به تل آویو تحمیل می‌کند.

وی در ادامه نیز گفت: اسرائیل در حال حاضر برای یافتن دو اسیر فراری باقی مانده روزانه ۳ تا ۶ هزار دلار هزینه می‌کند. بدون شک در صورت عدم بازداشت اسرای مذکور، هزینه‌های تل آویو بیش از پیش افزایش می‌یابد.

شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه با صدها نیرو جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و تا کنون چهار نفر از این اسرا را بازداشت کرده است.

نظر شما