شناسهٔ خبر: 49603919 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایران قوی با اقتدار با دنیا سخن می گوید

امام جمعه موقت سمنان گفت: قدرت و عظمت ایران اسلامی هرگونه دشمن هراسی را از میان برداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: اگر امروز با قدرت و مستحکم با دنیا سخن می گوییم و به آمریکا اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره عجله‌ای ندارد و تا رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی منتظر می ماند به دلیل توان و قدرت علمی و نظامی ایران اسلامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی در زمان مناسب با حضور مشاوران هوشیار و آگاه و در نظر گرفتن منافع ملی وارد مذاکره می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی و هوشیاری در مقابل دشمنان گفت: دشمنان همیشه منافع خود را از جمله در پیمان‌های بین المللی در اولویت می دانند و بعد با کشور‌های جهان سوم کارمیکنند بنابراین باید در این زمینه بسیار آگاهانه تصمیم بگیریم.

حجت الاسلام عبدوس با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره توخالی بودن آمریکا گفت: دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق این کشور با تمام ادعاهایش اکنون بر ماندگاری آمریکا تا انتخابات آینده امیدی ندارد و می‌گوید تا سه سال دیگر آمریکا وجود ندارد.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به گرایش جوانان به استخراج و خرید و فروش رمز ارز‌ها با برق ارزان قیمت و بدون مالیات داخلی گفت : این موضوع خطر امروز جامعه محسوب می‌شود و باید مسئولان به این خطر رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: گرچه در کشور گرانی ، کمبود‌ها و مشکلات زیادی وجود دارد، اما باهمدلی و همراهی مردم و مسئولان بر همه این مشکلات فائق می‌آییم

انتهای پیام / گ

نظر شما