شناسهٔ خبر: 49600536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مهاجم سابق استقلال به وعده‌ خود عمل نکرد

شیخ دوباره شاگرد استراماچونی شد

شیخ دیاباته مهاجم سابق تیم استقلال برخلاف وعده‌ای که داده بود به لیگ فرانسه برنگشت و در الغرافه قطر یک بار دیگر شاگرد آندره‌آ استراماچونی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایپنا: شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و سابق استقلال که در دو فصل اخیر برای این تیم توپ می‌زد با باشگاه الغرافه قطر به توافق رسید و قرارداد امضا کرد تا برای اولین بار تجربه بازی در لیگ ستارگان را هم پیدا کند.

این مهاجم بلند بالا و ۳۳ ساله فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متوالی و همچنین اختلافات مالی با مسوولان باشگاه چندان به کار استقلال نیامد اما اکنون در نظر دارد تا زیر سرمربی سابق خود در استقلال یعنی آندره‌آ استراماچونی به روزهای اوجش بازگردد.

الغرافه با هدایت سرمربی ایتالیایی خود در هفته نخست به برتری رسید و امشب(جمعه) در هفته دوم لیگ ستارگان باید به مصاف الاهلی برود. دیاباته در تمرینات این تیم شرکت کرده اما بعید است به دیدار امشب برسد.

دیاباته سابقه حضور در تیم الامارات را هم دارد و الغرافه، سومین تجربه آسیایی این مهاجم به حساب می‌آید. او پس از ترک استقلال ادعا کرده بود که به لیگ فرانسه بازمی‌گردد اما گویا پیشنهاد قابل توجهی به او نشد که تصمیم گرفت در قاره کهن و در حاشیه خلیج فارس به فوتبالش ادامه دهد.

نظر شما