شناسهٔ خبر: 49598328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش خبر داد؛

افتتاح ۸ بیمارستان تنفسی توسط ارتش در کشور

رحمانی با اشاره به احداث هشت بیمارستان دائمی توسط ارتش در کشور گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در طول ایام کرونا هشت بیمارستان دائمی تنفسی در هشت شهرستان کشور افتتاح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتش دو دوران کرونا با تمام قوا در کنار مردم بوده است، اظهار داشت: ارتش همواره خود را حامی مردم دانسته و در تمامی بحران‌ها ازجمله شیوع کرونا با اقدامات خود ازجمله احداث بیمارستان‌های مختلف به کنترل این ویروس کمک کرده است.

وی با اشاره به احداث هشت بیمارستان دائمی توسط ارتش در کشور گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در طول ایام کرونا هشت بیمارستان دائمی تنفسی در هشت شهرستان کشور افتتاح شده است.

به گفته فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش روند احداث بیمارستان دائمی تنفسی توسط ارتش به اتمام نرسیده و در آینده‌ای نزدیک در اصفهان یک بیمارستان دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمانی گیلان را یکی از کانون‌های شیوع کرونا در کشور دانست و افزود: آی سی یو بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن که یک بیمارستان تنفسی است در هفته مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به ساخت مسکن محرومین در گیلان و در هفته دفاع مقدس بیان کرد: ارتش و سپاه پاسداران همواره در تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی در کشور هستند به این منظور مقرر شد ۱۰ واحد مسکن محرومین در ایام هفته دفاع مقدس در گیلان افتتاح و در اختیار خانوار‌ها قرار گیرد.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با تأکید بر لزوم توجه به امر واکسیناسیون در کشور تصریح کرد: ارتش در چندین شهر کمک‌حال وزارت بهداشت بوده و به امر واکسیناسیون کمک می‌کند لذا این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز استانداران ارتش روند انجام واکسیناسیون در آن استان را تسریع بخشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما