شناسهٔ خبر: 49595921 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خبر داد؛

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز درشهرستان دره شهر

سرهنگ بیگی از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر در شهرستان دره شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد زمان بیگی،فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ضربتی در ۲۴ ساعت گذشته،  ۹ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدردستگیر، مقادیری مواد مخدر کشف و  ۱۰ معتاد متجاهر به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به رضایتمندی مردم و مسئولان از اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: همکاری خوب مردم در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان قابل تقدیر است.

سرهنگ بیگی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / غ

نظر شما