شناسهٔ خبر: 49594233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قول تامین اعتبار چهار مطالبه مهم و حیاتی برای تجهیز دستگاه های بیمارستان قائم (ع) اسد آباد

در سفر امروز وزیر بهداشت به اسدآباد، دکترحیدری، معاون درمان دانشکده با فرصت طلبی بموقع قول شفاهی برای چهار مطالبه مهم بیمارستان قائم ع را گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ین مطالبات که بصورت کتبی به وزیر بهداشت تحویل داده شد شامل پنج درخواست متشکل از مساعدت جهت خرید دستگاه بی خطرساز پسماند‌های عفونی، مساعدت جهت تامین تجهیزات بخش در دست احداث ICU، تعویض تیوب دستگاه سی تی اسکن، تامین اعتبار خرید تجهیزات اتاق عمل نروسرجری و انجام تعمیرات و افزایش تعداد اتاق عمل بود که مورد موافقت شفاهی وزیر قرار گرفت و استارت آن زده شد.

دکترحیدری، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در خصوص این موضوع گفت:باتوجه به طرح‌های توسعه‌ای پیش رو و وجود تنها یک دستگاه بی خطرساز پسماند‌های عفونی در تنها بیمارستان شهرستان، این حوزه نیاز به خریداری دستگاه بی خطرساز پسماند‌های عفونی با ظرفیت دوهزارلیتر و خردکن مجزا دارد که امروز و بعنوان یکی از درخواست‌ها تقدیم مقام محترم وزارت شد.

او درخواست برای تامین تجهیزات بخش ICU که در حال ارتقا به ۱۲ تخت است را نیز از دیگر درخواست‌های امروز از وزیر بهداشت عنوان نمود و گفت:با توجه به کاربرد زیاد سی، تی، اسکن در این روز‌های کرونایی و اتمام تیوب این دستگاه مهم در سه ماه آینده از دکتر عین الهی درخواست نمودیم نسبت به مساعدت در تعویض و نوسازی این قسمت از سی تی اسکن مساعدت لازم را مبذول نماید، چرا که عدم نوسازی این بخش در ماه‌های آتی و اتمام تیوب سی تی اسکن برابر است با خلع سلاح شدن در برابرِ تشخیص کرونا!

وی همچنین تصریح کرد:تجهیز اتاق عمل نروسرجری با توجه به جذب متخصص این تخصص (جراح مغزواعصاب) در آینده که از اعزام بیماران و سرگردانی شهروندان به مرکز استان خواهد کاست و انجام تعمیرات و افزایش تعداد اتاق عمل از سه به پنج (با توجه به پاسخگو نبودن فضای فعلی و خدمات روزافزون این بخش) دو درخواست دیگر ما از وزیر محترم بهداشت بود.

دکتر حیدری در ادامه گفت:قدم امروز بعنوان اولین گام در به ثمررساندن موارد عنوان شده بود که تا حصول نتیجه در سفر‌های بعدی به وزارتخانه با کمک نماینده‌ی شهرستان پیگیری خواهد شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پایان گفت:مجموع اعتبارات برای انجام موارد فوق بالغ بر ۱۵ میلیاردتومان است که امیدواریم با پیگیری لازم جذب شود.

نظر شما