شناسهٔ خبر: 49594181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام جهانی فوتسال؛

صعود برزیل با ادامه درخشش «فرائو»؛ پرتغال برای صعود کار سختی نداشت

تهران- ایرنا- تیم‌های ملی فوتسال برزیل و پرتغال با پیروزی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام‌جهانی، صعود خود را به دور حذفی قطعی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال پنجشنبه شب با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و در پایان آن تیم‌های برزیل، پرتغال و ویتنام موفق شدند حریفان خود را از پیش رو بردارند. در پایان بازی های امشب تیم‌های پرتغال و برزیل صعود خود را به دور حذفی قطعی کردند.

نتایج گروه A:

تیم‌های فوتسال پاناما و ویتنام در چارچوب دور دوم مرحله گروهی از ساعت ۱۹:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در پایان تیم ویتنام موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دهد.   

دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۱:۳۰ بین تیم‌های برزیل و جمهوری چک برگزار شد و در پایان تیم برزیل با هنرنمایی فرائو توانست حریف خود را با چهار گل از پیش رو بردارد. فرائو در این دیدار دو بار دروازه چک را باز کرد. 

صعود برزیل با ادامه درخشش «فرائو»؛ پرتغال برای صعود کار سختی نداشت

جدول گروه C:

برزیل / ۶ امتیاز

چک / ۳ امتیاز 

ویتنام / ۳ امتیاز

پاناما / ۰ امتیاز 

نتایج گروه C:

جزایر سلیمان و پرتغال در دومین دیدار خود از مرحله گروهی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند و در پایان تیم پرتغال کار سختی برای پیروزی برابر حریف نداشت و توانست با هفت گل جزایر سلیمان را شکست دهد.  

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های تایلند و مراکش از ساعت ۲۱:۳۰ برابر یکدیگر صف آرایی کردند و در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

صعود برزیل با ادامه درخشش «فرائو»؛ پرتغال برای صعود کار سختی نداشت

جدول گروه D:

پرتغال / ۶ امتیاز

مراکش  / ۴ امتیاز 

تایلند / ۱ امتیاز

جزایر سلیمان / ۰ امتیاز

برنامه دیدارهای جام جهانی فوتسال برای فردا (پنجشنبه) به شرح زیر است: 

گروه E

اسپانیا - ژاپن / ساعت ۱۹:۳۰

آنگولا - پاراگوئه/ ساعت ۲۱:۳۰

گروه F

ایران - آمریکا / ساعت ۱۹:۳۰

آرژانتین - صربستان / ساعت ۲۱:۳۰

تیم ملی فوتسال ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های آرژانتین، آمریکا و صربستان در گروه F قرار دارد. تیم ایران در نخستین بازی خود برابر صربستان به پیروزی رسید.

نظر شما