شناسهٔ خبر: 49588416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۴۸ درصد مردم کرمانشاه دوز اول و ۲۷ درصد دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند

موج نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ستاد مدیریت کرونا استان گفت: طبق دستور امروز وزیر بهداشت و بالا رفتن ورودی واکسن، پیش بینی می کنیم طی دو هفته آینده آمار واکسیناسیون عمومی به شدن بالا برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن ارائه آمار از روند فعالیت درمانی استان ابراز داشت: به رغم بروز آسیب های طبیعی و غیر طبیعی همچون سیل، زلزله و اخیرا حضور دو ساله بیماری کرونا در کرمانشاه و بروز معذوریت ها و محدودیت های زیاد، خوشبختانه سرانه عمرانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهش های خوبی را تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: در پیک پنجم کرونا که خوشبختانه در سطح استان کرمانشاه شاهد سیر نزولی آن هستیم، ۱۵۸۶ بیمار در بیمارستانهای استان بستری بوده آن. که تقریبا نیمی از این بستری ها در شهرستان های استان نگهداری می شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به مشکلات موجود در بدنه کادر درمان استان پرداخت و افزود: طی تفاهم نامه سال ۹۹ قرار بر این سد که ۳۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای مقابله با بحران کرونا اختصاص داده شود که از این بودجه فقط ۴۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: پرداخت معوقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بخصوص کادر متخصص و پزشکان استان بطور قطع می تواند روحیه خدمت رسانی را بالاتر خواهد برد.

نظر شما