شناسهٔ خبر: 49586463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

حذف ۱۶ نقطه حادثه خیز در استان اردبیل به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛صبحی در بازید از محور‌های مواصلاتی گفت: این ۱۶ نقطه حادثه خیز در محور‌های اردبیل سرچم، اردبیل جاده قدیم مشگین شهر، گرمی اردبیل، بیله سوار مسیر بابک، اردبیل آستارا، مشگین شهر اهر و اردبیل پارس آباد حذف شده است.

رکنا:معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حذف و اصلاح ۱۶ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری رکنا در اردبیل؛صبحی در بازید از محور‌های مواصلاتی گفت: این ۱۶ نقطه حادثه خیز در محور‌های اردبیل سرچم، اردبیل جاده قدیم مشگین شهر، گرمی اردبیل، بیله سوار مسیر بابک، اردبیل آستارا، مشگین شهر اهر و اردبیل پارس آباد حذف شده است.

وی ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی را از جمله اولویت‌های بسیار مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و افزود: با تلاش راهداران سخت کوش عملیات اصلاح و رفع ۱۱ نقطه حادثه خیز دیگر نیز درحال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات اصلاح و رفع ۶ نقطه حادثه خیز سال آینده انجام می‌شود.

صبحی با بیان اینکه عملیات تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ۵ ماه گذشته انجام شده گفت: در مدت یادشده هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی تعمیر، اصلاح، تهیه و نصب، ۸ هزار و ۲۰۰ عدد تابلو‌های انتظامی در جاده‌ها مونتاژ و اصلاح هم چنین رنگ آمیزی ۱۱ هزار عدد پایه تابلو و علائم انجام شده است.

 

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • نحوه مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران تامین اجتماعی

    نحوه مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران تامین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما