شناسهٔ خبر: 49583953 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

"زاده‌کمند"، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان شد

مهدی بابایی

فرمانده جدید قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، با حکم رییس ستادکل نیروهای مسلح، سردار محمدجواد زاده‌کمند با حفظ سمت معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه منصوب شد.

در حکم سردار زاده‌کمند چهار ماموریت اصلی برای این قرارگاه مورد تاکید قرار گرفته که سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هدایت راهبری طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط باحوزه رشد وتعالی کارکنان وظیفه در موارد توانمند سازی مهارت‌ها، تسهیلگری اشتغال و کسب وکار، ارتقا جذابیت، نشاط و خوشایندسازی محیط خدمت، استفاده بهینه و اثر بخش از قابلیت‌ها و توانمندی‌های خدمت مشمولین نخستین مورد آن است.

همچنین دستیابی به سامانه‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز در راستای شبکه سازی طرح جامع ارتقا نشاط، مهارت افزایی و اشتغال کارکنان وظیفه، استفاده از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های سازمان‌های نیروهای مسلح و وزارت دفاع و معاونت‌های ستاد کل و  تعامل و همکاری با دستگاه‌های ذیربط کشوری دیگر موارد مطرح شده است.

فرماندهی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح پیش از این برعهده سردار محمد حسین سپهر بود که مدتی قبل در قرارگاه عملیاتی ستادملی مبارزه با کرونا منصوب شد.  سردار زاده کمند، ریاست سازمان وظیفه عمومی ناجا را نیز در سوابقش دارد. 

انتهای پیام

نظر شما